dat bedoel ikOrigineel geplaatst door gremlin23
Driverloos deed de M4u inderdaad vervelend. Even de nieuwste drivers van de ESI gedownload en alles deed het perfect.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat bedoel ikOrigineel geplaatst door gremlin23
Driverloos deed de M4u inderdaad vervelend. Even de nieuwste drivers van de ESI gedownload en alles deed het perfect.
ah dat wou ik nou ook wetenOrigineel geplaatst door lcasei
werkt goed maarrrrrr:
Microwave en de "editmidi" van de de micromodular heb ik op andere devices gezet. (te zware sysex, en te kleine buffers?)
Gebruik hem nooit in standalone.
lcasei

ik had meer interesse om mijn a880 te vervangen door de m8uOrigineel geplaatst door The Poisoner
Als patchbay is ie niet heel uitgebreid. Je kan t signaal van elke input laten doorsturen naar de corresponderende output (in1->out1, in2->out2 enz.), input 1 naar alle outputs, of input 8 naar alle outputs.
Met een btje slim midi thru gebruik heb ik het nu wel voor mekaar dat ik met 1 druk op de knop kan switchen tusen de hele studio aansturen met cubase of de hele handel aansturen met de RS7000, die maar 2 MIDI out heeft.
Origineel geplaatst door Ramoonus
ik had meer interesse om mijn a880 te vervangen door de m8u
kan je ook bv input3 naar 4,5,8 doen?

Origineel geplaatst door deniax
vista = no go
plug & play doet het toch gewoon ook onder vista?Origineel geplaatst door deniax
vista = no go