Passen Rackears van Nord Rack 1 op Nord Rack 2?

DaPruli

Humongous
Passen rackears van een Nord Rack 1 op een Nord Rack 2? Ik kan namelijk NR-1 rackoortjes krijgen voor mijn NR-2, maar als ze niet passen is het een beetje kansloos om ze over te kopen...

Thnx...

Ik zou het niet uit mijn hoofd weten, maar ik heb ze allebei gehad, en van de voorkant gezien verschillende rackears wel, maar of het qua schroevengaten ook zo is weet ik dus niet.

Attachments

• racks.jpg
    racks.jpg
    169,1 KB · Bekeken: 99
Demian...

Ik zat me af te vragen hoe je dat NordRack (1) had aangesloten, gezien de onhandige plaatsing van de uitgangen. Dat NordRack2 zit er wel erg dicht bovenop.

Toen zag ik die twee rare witte vlekjes op de voorkant, onderaan.
Je wilt toch niet zeggen dat...
Heus?

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Demian...

Ik zat me af te vragen hoe je dat NordRack (1) had aangesloten, gezien de onhandige plaatsing van de uitgangen. Dat NordRack2 zit er wel erg dicht bovenop.

Toen zag ik die twee rare witte vlekjes op de voorkant, onderaan.
Je wilt toch niet zeggen dat...
Heus?

Wout

hehe

Volgens mij heb ik van die patchkabels gebruikt waar zo'n haakse plug aan zit om de rack 1 aan te sluiten,
en voor de rest, gewoon een beetje duwen :)

Die rare plekjes zijn een soort van stickers die twee oogjes voorstellen..

In het donker geven die oogjes licht! :D

Origineel geplaatst door demian
hehe

Volgens mij heb ik van die patchkabels gebruikt waar zo'n haakse plug aan zit om de rack 1 aan te sluiten,
en voor de rest, gewoon een beetje duwen

Hmmm...
En de Midi kabels dan?
Ook haaks?
Een Rack zonder Midi lijkt me niet zo zinvol :)

Ik heb er wel eens over zitten denken, om die aansluitingen voorop te maken.

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Hmmm...
En de Midi kabels dan?
Ook haaks?
Een Rack zonder Midi lijkt me niet zo zinvol :)

Ik heb er wel eens over zitten denken, om die aansluitingen voorop te maken.

Wout

tja.. ik zou het niet meer weten, ik denk voornamelijk een beetje duwen dan, foto is al weer ruim 2 jaar oud..

Sommige midikabeltjes buigen misschien makkelijker mee? Iig is het me gelukt toen, da's 1 ding wat zeker is! :)

Toen ik m'n Nord rack voor het eerst had vond ik dat ook een beetje dom, die aansluitingen vast op de achterkant.
Ze hadden het beter zo kunnen maken dat je de aansluitingen naar keuze aan de achterkant of aan de onderkant monteert.

..maar dit geheel terzijde... ;)

Back