turtel
ELECTRIC
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik ben zelf altijd argwanend geweest over apple's
Maar mijn god wat ben ik blij dat ik 2 jaar terug een ibook aangeschaft heb zeg.
Geen gezeik meer met dingen die niet compatible met mekaar zijn.
En al het andere gezeik wat ik altijd met de pc gehad heb (niet meer lopen na een poos etc)
Ik weet wel dat mijn volgende audio computer weer een apple word.
En sja met een pc kan het mischien wel vlotter en beter maar ik heb zelf geen zin meer in pc gezeik.
Hanz ik zou toch serieus een overweging nemen om ook is naar een apple te kijken.
Ook al gaf je aan dit niet te willen.
En ron ik vind je stelling wel opgeblazen hoor over twee keer te vel betalen etc etc.
Kijk een PC is goedkoper maar een Apple werkt gewoon.
Check maar het verschil tussen usb audio apparatuur op een PC of Apple.
Ik krijg weer een I4 promo smaak in mijn mond van wat er eerder gepost is.
En dat krijg ik wel vaker in bepaalde treads.
dan was die pc zeker geen rambus systeem want dat was in die tijd het enige audio platform voor pc.
wel twee keer duurder maar sneller en stabieler dan de rest
rambus is gestopt met intel omdat ddr heeft gewonen, jammergenoeg.
ddr is eigenlijk ouderwets geheugen, terwijl rambus veel geavanceerder is , en de p4 was ontworpen om met rambus samen te werken, maar het verkocht heel slecht ,het was te onbekend en te duur.
oeps

maar toch....
(weer net niet; volgend jaar beter!). Het geld moet ik bij elkander gaan sprokkelen maar ik als ambitieuze amateur denk voor een AudioPC met twee monitoren (monitoren heb ik al, geluidskaart feitelijk ook maar een emu 0404 in een nieuwe pc douwen is ook weer sund) ongeveer 1500-2000 kwijt te willen.....Dat is dan zonder sequencersofties, vst´s etc maar volgens mij is dit gewoon een realistische prijs voor een midrange opstelling tegenwoordig....