[arpbient] de zon verbrande zich gisteren aan het strand

ik vind het wel lekker ontspannend na een buik vol pannenkoeken en tiramisu..

:okdan:

Als experiment vind ik het OK, als volledig nummer niet echt. Het mist iets, of het is net te kort. Ik denk zelf dat het een stevige drum basis mist.
Is dit als een volledig nr. bedoeld?

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
het is net te kort. Ik denk zelf dat het een stevige drum basis mist.

waarempel naton je hebt gelijk. :D hier een geupdate versie. de link is hetzelfde als hierboven.
arpbient met beat

Laatst gewijzigd:
Begint gaaf! Lekker brede sound, mischien zelfs te breed. Die noise achtige boven laag maakt het mooi, klinkt lekker koud zeg maar ;)

Hele dope beat, waar heb je die mee gemaakt?

Mischien zou je die hogere lead wat meer reverb kunnen geven om 'm meer wat 'icey' gevoel te geven. Tenzij dat zoiezo je intentie niet is geweest ...

Ik zie hier een uitgestrekte poolvlakte bij voor me en een dozijn marcherende pinguins...

Erg vet dus.

Oeps, ik zie nu pas je song titel... heeft niets met pinguins te maken :P Maar goed, dat is iig hoe ik het beleef.

Origineel geplaatst door forcesupreme

Hele dope beat, waar heb je die mee gemaakt?
[/SIZE]

hey bedankt voor je reply :D

dit liedje is eigelijk volledig met absynth gemaakt (eigen sounds). inclusief de beats. ik maak regelmatig ritmische drum patches en daaruit knip en plak ik tot ik een volledig orginele drumloop heb. nu heb ik zo een drumloop nog eens door absynth gehaalt. ja kan absynth namelijk ook als effect gebruiken.

Nice job! Lekker lang lekker deze ;-)
Ik kom hier helemaal tot rust op m'n werk! Wederom zeer strakke sounds.

lekker weer hoor ... en ja absynth .. had je daar al niet eerder van bewezen koning in te zijn ? ;)

ben benieuwd wat er zou gebeuren als je die ijzige lange synthtonen eruit zou halen, of alleen in de intro zou gebruiken ofzo. Die ijzige tonen mogen er zeker zijn maar de rest van de geluiden zouden wel wat meer de aandacht mogen krijgen. Ze zijn veel te mooi en diep om zo onder die ruizige tonen te verdwijnen wat mij betreft. Ik weet niet of je er iets in ziet, maar goed, zeer wijze track verder!

Origineel geplaatst door chosenminder
Heerlijk minimal. :okdan:
Als je dit minimal vindt, heb je nog nooit minimal gehoord ;)

Leuke track, maar ik ben het eens met Matoi over die ijzige pad heen-en-weer-pan toon.
Er mag ook wel wat meer spanning opgebouwd worden.
Deze track heeft zeker wel een 'yeah-gevoel' potentie, als je bijv. de drum een betere introductie heeft.

lekker trackje 8~

bedankt voor de replys allemaal. de pad is misschien wel iets te overheersend. misschien af en toe er eens met een LP filter overgaan zodat die noise bovenlaag verdwijnt en de melodie er wat beter uitkomt.

Back