Wat is jouw goedkoopste gear

Synthesist

Getoetst lid
Mensen patsen vaak maar met de dure spullen die ze hebben enzo, dus ik open bij deze het ghetto topic! Wat is jouw goedkoopste gear? Niet wat je beste koopje was ofzo, zo'n thread is er al. gewoon, wat het goedkoopste is dat jij gebruikt.

de aftrap:
Ik heb een 1 euro wibra microfoon, is geschikt voor spraak en daarmee ook wel voor vocoding. Hij ziet er uit als een sm58 en weegt zo'n 10 keer minder, haha!

Voor mij is dat ook een goedkope microfoon, en die heb ik gratis gekregen..:okdan:

hmm effe denken,.. gitaar tuner 19 euro. Maar die maakt geen geluid.. Dan is het de Smallstone phaser :), onmisbaar voor mij, veegt de vloer aan met elke VST-phaser die ik heb gehoord.

met dank aan demian. ;)

Mmm, mn afluistering.
Heb de boxen van mn ouwelui geplunderd en een oude versterker van mn opa en oma...damn, wordt echt tijd dat ik monitors ga kopen!:stupid

Yamaha fb01 (PA beurs in Houten ... was afgeprijst van € 25,- naar € 10,-)
en een
Roland mc202 voor € 99,- (amper 1.5 jaar geleden bij een Groningse muziekboer... op een zondagnacht gevonden tijdens het surfen en op dinsdag nadat ik had gebeld direct onder rembours laten versturen) :D

zag laatst een Teisco 110-F voor € 169,95 bij cashconverters belgie staan ... maar die was al pleitos

de meeste andere dingen die ik heb zijn conform marktprijzen geweest en soms domweg er ook overheen :(

een

een

kawai r50 voor een 10 tje:)
en een fx voor een 1 euro

- Gratis plug-in gedownload.
- Microfoon voor 10 euro (import uit China, wordt niet geleverd in europa, dus exclusief, alleen de kwaliteit niet zo) 8o)
- Boss distortion pedaal voor 40 euro. Gebruik ik echter zelden.

Een Akai S612 sampler met quickdisk unit voor 0 euro... zit wel een leuk filtertje op maar gebruik 'm eigenlijk bijna nooit.

Maarja, de ene keer heb je mazzel en betaal je belachelijk weinig, de volgende keer wil je dan weer iets zo graag hebben dat de doekoes je portemonnee uit springen.

krijgertjes:

een moog cm-1

en een yamaha dx-7

kopert:
korg 900ps 125,-

:walker:

Volgens mij begint men de bedoeling van dit topic wat uit het oog te verliezen. Het gaat om het gebruik van apparatuur met een goedkope dagwaarde, niet om voordelige koopjes. Daar hebben we overigens al een andere mooie thread voor. :geslaagd:

vorige keer vergeten erbij te zetten:

2x tr505 zonder adapter voor fl. 25,- p/st ergens in 1995 ofzo.

1tje staat nu in het feedback museum en de ander ook doorverkocht :D

mijn behringer bass limiter van 20 euro

Back