Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
als in: Intro, Bridge, Chorus etc?Origineel geplaatst door Rauzi
Maken we geen popliedjes meer? of zie ik ze over het hoofd? :confused:
whoaaa ik vind dat ene italo nummer van een maandje geleden toch wel behoorlijk poppy...Origineel geplaatst door Catalunya
Mensen die popliedjes schrijven komen niet op dit forum..
Bijv.Origineel geplaatst door 6 trak
als in: Intro, Bridge, Chorus etc?
Origineel geplaatst door 6 trak
whoaaa ik vind dat ene italo nummer van een maandje geleden toch wel behoorlijk poppy...
wat is dit nu weer voor'n onzin... pop is van origine idd populaire muziek maar is nu gewoon een genre ansich... anders zou je trance bijv. ook pop kunnen noemen en nee dat is het niet want valt onder de CATagorie dance...Origineel geplaatst door Catalunya
Het woord "pop" is een afkorting van populair = Italo is niet populair (nooit geweest)
Popmuziek is modern, van deze tijd=Italo (en zeker dat Italonummer waar jij op doelt) is ouderwets

tiz goed met jullie... check eens sites die cd's verkopen, zoek eens in een artiesten databeest site... wat zie je dan?
idd, catagorien waaronder dus tevens POP...
verder, de ritmeboxen van weleer... ROCK, WALTZ, MARCH, BOSSA en... jawel... POP!
zo, nu jullie weer vrinden...
Origineel geplaatst door Catalunya
Mensen die popliedjes schrijven komen niet op dit forum.

en Italo is nooit populair geweest? ga je mond spoelen Cat!![]()
Origineel geplaatst door Catalunya
In Nederland is Italo echt niet populair geweest hoor!!!

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ik meende altijd dat er slechts een tweedeling in muziek bestaat: klassieke en popmuziek.![]()
Dit is alleen niet van jouOrigineel geplaatst door fjoesz
pop
Origineel geplaatst door Pim
Bullshit. Luister even naar mijn laatste liedje.
.