total intergration discussie voer...

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
''TOTAL INTERGRATION''

-Gaan we nog meer van dit ' nieuwe' communiceer- feature horen bij ander merken ?

- Wat zijn precies de verschillen met bijv. de usb mogelijkheden tav. de synth te kunnen controllen, die bijv. nu al bij MOTIF ES zijn.

- Wat zijn precies de verschillen ?

- Hoever wordt deze techniek doorgevorderd....

- Is de Total Intergration iets waar Access alleen maar patent op heeft ?

- Gaan meerdere synths komen met; functie als niet alleen SYNTH zijn, maar ook audiokaart,remote controller ?

Waarom zou ik trouwens de geluidskaart van de TI ( blijvend) gebruiken en niet de m-audio die in mijn computer zit ?

Ik HOOP dat andere merken ook groter gaan denken....

DUS het mogelijk gaan maken om allerlei synth updates,patches,synthesize etc... makkelijker te downloaden,beheren,bewerken etc... voor je synths....

Vraag 2;

Waarom zou ik trouwens de geluidskaart van de TI ( blijvend) gebruiken en niet de m-audio die in mijn computer zit ?

Wie heeft dit ? En waarom heb je hiervoor gekozen ? Wanneer gebruik je je ander en wanneer je TI geluidskaart ?
Hoe is dus je werkwijze ?

Re: total intergration discussie voer...

Origineel geplaatst door jaccis
''TOTAL INTERGRATION''

-Gaan we nog meer van dit ' nieuwe' communiceer- feature horen bij ander merken ?
tuurlijk

- Wat zijn precies de verschillen met bijv. de usb mogelijkheden tav. de synth te kunnen controllen, die bijv. nu al bij MOTIF ES zijn.
meer van hetzelfde
afschaffing van midi kabels

- Wat zijn precies de verschillen ?
ben geen waarzegger
- Hoever wordt deze techniek doorgevorderd....
overal

- Is de Total Intergration iets waar Access alleen maar patent op heeft ?
de naam wel, maar wat denk je zelf?
- Gaan meerdere synths komen met; functie als niet alleen SYNTH zijn, maar ook audiokaart,remote controller ?
jazeker

daarom

zeg jaccis, wordt t niet eens tijd om een glazen bol op de kop te tikken?

Ik denk niet dat andere merken met Ti gaan werken. Het is een vinding van access en valt onder hun copyright neem ik aan, zoals je zelf ook al opmerkt.

-C-

Het is dan wel 'total integratsion' (met Schwartzenegger accent uiteraard). :W

Origineel geplaatst door C738
Ik denk niet dat andere merken met Ti gaan werken. Het is een vinding van access en valt onder hun copyright neem ik aan, zoals je zelf ook al opmerkt.
Copyright is geen patent. Lijkt me sterk dat ze op het TI verhaal patent krijgen, want TI is in mijn ogen een totaalpakket van dingen die ook al door andere fabrikanten los worden gedaan.

Misschien moet Minister Verdonk eens contact opnemen met Access. Ik denk dat zei nog wat kan leren van de TI technologie...8o)

Glazenbollen werk ik al JAAAAAAAAREEEEEEEEEEEEEEEN ... mee.

1 x in de week kijk in de bol en vraag; '' wanneer komt mijn wereld-hit '' ?

Vreemgenoeg springt ie elke x weer in duizenden stukjes ! :D

Back