V-Station probleem

Bob1991

Ouwe rot
Omdat ik misschien een KS-Rack ga kopen wilde ik dus eerst even de V-station bekijken, hoe die klinkt. Dus ik heb de demo gedownload (Beide versies geprobeerd) en geinstalleerd.

Echter, als ik hem in FL wil inladen geeft hij het volgende probleem: V-station is not designed to run under a debugger, and cannot start. Please remove the debugger and try it again.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Welke versie van FL? Want je gebruikt duidelijk een versie waar alle debug-code nog in staat.

En vergeet niet dat de V-Station een soft-versie is van de K-Station, en niet van de KS.
Dus je krijgt een idee van het soort van geluid, maar bij lange na niet van de mogelijkheden.

Ik gebruik FL Studio 5.0.0

Maar als het goed is is de KS veel uitgebreider dan de K-Station toch? In de manual ziet de KS er erg veelzijdig uit

Inderdaad.. Maar heb je enig idee hoe dat van dat debuggen komt?

Geen idee. Het zou kunnen dat ImageLine in eerste instantie per ongeluk een versie van FL online gezet heeft waar de debug code nog in zat. Misschien moet je gewoon even de laatste versie ophalen.

Vreemd..

Maar gaat dit denk je problemen met een hardware synth opleveren? (Als het niet wordt opgelost, andere VST's werken wel)

Maar over het geluid van de KS: Is deze een beetje in staat qua pad's een Jupiter 6 na te doen, wat de JP dus wel kan

Maar gaat dit denk je problemen met een hardware synth opleveren? (Als het niet wordt opgelost, andere VST's werken wel)

Nee, het is gewoon iets dat niet compatible is tussen de VST interface van FL en die van V-Station. De eerste FL5 releases hadden ook ruzie met EmulatorX bijvoorbeeld. Dat is opgelost in latere versies. Dit heeft niks van doen met hardware (wat je via MIDI gaat aansturen).

een hardware synth is geen vst :D

met het aansluiten van een synthesizer via midi zou je geen problemen moeten hebben. het is gewoon puur midi

Back