Logic VST probleem

Dj_Tommeken

Stamgast
Heey iedereen,

Vorige week heb ik de "v-station" vst gedownload en geinstalleerd. Alles ging ok... maar ik kon hem niet openen in logic. Dus ja , ik was er niets mee.
Maar toen ik gisteren mijn garageband opende zag ik ineens v-station staan :frons: ik kon alle geluiden die erin zaten afspelen dus starte ik als een gek logic op. Tevergeefs , het ging weer niet.

Dus mijn probleem = ik kan de geluiden van de vst openen en afspelen in garageband maar niet in logic. Hoe komt het en wat kan ik eraan doen ?

(ps. Ik heb van de v-station de demo version gedownload)

Groetjes
Tom

vind ik raar. Logic werkt met Audio Units (AU) geen VST.

Ik heb het even geprobeerd en inderdaad de demo (Mac AU versie) werkt gewoon in Garageband, en in Logic dus uhm NIET want de AU plugin manager kan de demo niet 'validaten'...en dus verschijnt die niet in de AU lijst... Wat is er aan te doen? Nou de plugin manager is heel behulpzaam in het vertellen dat als je dus de volledige versie van V Station koopt ie het gewoon doet in Logic...

op de Novation site kan ik even niet snel zien hoeveel ze voor de V Station willen, maar bij de freunden van thomann.de krijg je em in doos voor 28 euro (moet wel nog 8 euro verzendkosten bij maar okee, dan is het nog eh bestwel goedkoop lijkt mij, een beetje songbook van Katie Melua of Abba ofzo is al duurder;) )

ik heb dit ook is meegemaakt binnen Logic 7.
versie 1.4 werkte niet binnen logic (ook de validatie die niet werkte) en dat probleem was in versie 1.4.1 verholpen.
Nu zie ik op de site van Novation, dat de demo versie 1.5 is, en de volledige versie 1.5.1 (het zal me niks verbazen dat de volledige versie wel zal werken)

typisch een bug voor een nieuwe software versie, van in jouw geval Logic 8.

Back