Maak een stukje hardcore

ja, maar layer die synth is met dezelfde maar een octaafje lager.. klinkt direct veel dikker

Ik had me fruityloopsfile overgesaved met die kut kicks.. dus moest ik eventjes veranderen.

klik hier (zitten nog wel wat foutjes in maar het ging nu eventjes om de melodie.) :P

Had bietje een flow te pakke, kan niet goed luisteren hoe het klinkt heb koptelefoon op. :P

de inspiratie van mij is hier te vinden. *D

en even wat intensieve shit ..

Ja ben ff bezig geweest met mn microKorg

Attachments

• btint.mp3
    903,7 KB · Bekeken: 116
Origineel geplaatst door Leendert
Ik had me fruityloopsfile overgesaved met die kut kicks.. dus moest ik eventjes veranderen.

klik hier (zitten nog wel wat foutjes in maar het ging nu eventjes om de melodie.) :P

Klinkt best lekker!! Vind de kick alleen niet zo, en vind het jammer dat de kick in een heel strak 4kwarts patroon loopt, terwijl de lead in een soort 3kwarts-drive zit... Loopt denkik lekkerder als je de kick ook in die drive mee laat lopen!

En ik vind de kick te standaard... Maar verder, erg goed op weg hoor!! :okdan:

En wat een eer, ik sta in een undersign :biertje:

Origineel geplaatst door EDP
geen standaars 4/4 hardcore meer iets voor een b kantje of zo

gaarne hier met het muispijltje hier eenmaal drukken

pak aan!

Lekkerrrrrrrrrr!!! Dit kan zo op Meta-0... Erg vet! :okdan:

Terra Pee: Niet helemaal mijn ding, af en toe beetje eentonig en de kick mag ietsje meer rammen.. Maar zeker niet verkeerd hoor! En komt die kick uit de MicroKorg? Nice!! :biertje:

Haha, wijze raad van je in mijn sig! :okdan:

Maarja, de kick leek wel een beetje op raise your fist, maar het ging momenteel meer om de geluidjes
dus had niet echt naar een ritme gekeken, maar ik zal er toch maar eens op werken kijken wat je
precies bedoeld. :halleluja

Back