Maak een stukje hardcore

Maak een stukkie Hardcore

Maak een stukkie Hardcore

Kijken of mij dit ook lukt..

Attachments

• demo.mp3
    417,6 KB · Bekeken: 95
Beetje makkelijk, maar vond hem het plaatsen waard. (zeker voor mijn doen)

Attachments

• untitled.mp3
    521,1 KB · Bekeken: 100
Beste mensen,

Hoe maak ik ook al weer in Fruityloops zo'n opkomend effect. Ik heb het ooit gedaan maar kan het niet meer in mijn herinneringen terug halen. Soort van filter onderaan in de playlist waarmee je een melodie bijvoorbeeld langzaam kan laten opbouwen. Zo'n blauw ding. Alvast bedankt!

Origineel geplaatst door Leendert
Beste mensen,

Hoe maak ik ook al weer in Fruityloops zo'n opkomend effect. Ik heb het ooit gedaan maar kan het niet meer in mijn herinneringen terug halen. Soort van filter onderaan in de playlist waarmee je een melodie bijvoorbeeld langzaam kan laten opbouwen. Zo'n blauw ding. Alvast bedankt!

rechtermuis op de knop die je wil automaten en dan "create automation clip" klikken

Origineel geplaatst door doops
hier ook weer is een stukje van een nieuwe track van me
ik ben best benieuwd wat julie ervan vinden :)
ik wil hem (de hele versie) van de week naar mn label sturen alleen vraag ik me af of het niet een beetje te druk is.

http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=3CP2TK84E95CI3E3PLDOC01LP0

Lekkerrrrrrrrrrr!!!!! Damn, fijn stukje agressie! :okdan:

Alleen eeuhm.. Is het niet NoctUrnal inplaats van Nocternal? :geslaagd:

Origineel geplaatst door Ethereal
Lekkerrrrrrrrrrr!!!!! Damn, fijn stukje agressie! :okdan:

Alleen eeuhm.. Is het niet NoctUrnal inplaats van Nocternal? :geslaagd:
thanx man 8)
nocturnal + eternal = nocternal:D

Klinkt idd wel cool :)

maar idd wel wat druk .... tis iig geen track waar je lekker op zou kunnen los gaan, omdat het net iets te weinig regelmaat heeft, om gewoon alleen naar te luisteren is ie wel cool :)

waar heb je dit mee gemaakt?

ik heb dit met fruity gemaakt :)

ik ben zaterdag naar p.o.r.n. geweest en heb me een beetje door die muziek daar laten inspireren :eureka:

ja klopt ik was net binnen toen jij bezig was :) klonkt wel erg lekker

Origineel geplaatst door doops
hier ook weer is een stukje van een nieuwe track van me
ik ben best benieuwd wat julie ervan vinden :)
ik wil hem (de hele versie) van de week naar mn label sturen alleen vraag ik me af of het niet een beetje te druk is.

http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=3CP2TK84E95CI3E3PLDOC01LP0

dit is de eerste track in deze thread dat ik toch een beetje kan waarderen.
je mag nog verder in de edits gaan van mij. en dat hij het op de dansvloer niet goed zou doen vind ik ook maar bullshit. op breakcore feesjes is het ook van dit soort herrie en de zaal gaat meestal toch los :D gewoon doen wat jij wilt doen en niet teveel luisteren naar het label.

Tja, wat zal ik zeggen? Eventjes iedereen up-to-date houden van mijn progressie? :dj:

Attachments

• masters of shock.mp3
    737,2 KB · Bekeken: 100
Tja, wat zal ik zeggen? Eventjes iedereen up-to-date houden van mijn progressie? :dj:
je gaat al flink vooruit!! :biertje:

haha dankje.. ik zit er ook wel redelijk veel achter. Maar mijn melodie is niet echt 100% hardcore achtig. Ik weet nog steeds niet wat het nou precies is. 8~

haha dankje.. ik zit er ook wel redelijk veel achter. Maar mijn melodie is niet echt 100% hardcore achtig. Ik weet nog steeds niet wat het nou precies is. 8~

hehe daar moet ik ook nog steeds eens mee aan de gang :)

misschien moet je maar es een topic aanmaken .. maak een hardcore melodietje o.i.d. kunnen we daar verder kloten met synthjes en andere hardcore sounds :)

Back