Leendert
Gedeactiveerd account
Ja doh, tis tering herrie. Kben ook maar overgegaan naar drum and bass. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Leendert
kijk wat jij kan kan ik ook is niks speciaals.![]()

Voller wil meestal zeggen frequenties niet gefilterd en dus past alles niet.![]()
Ik doe mijn best ook niet om echt kut herrie te gaan maken. Voller wil meestal zeggen frequenties niet gefilterd en dus past alles niet.![]()

Origineel geplaatst door Nightstorm
volgens mij begin ik t layeren van kicks wel aardig onder de knie te krijgen...wat denken jullie, ragt dit een beetje?![]()
(paar oude loopjes zwaar naar de klote geholpen, nette basiskick, sampletje, ff aan en op elkaar geplakt in soundforge)
Maar dat was wel de bedoeling denk ik heh? Dat maakt het 'Underground'. Voor de stijl hardcore wat het is vind ik het wel lekker klinken.nou er zit dus een hele nette distorted kick onder, voor het laag enzo, die moet dat naar de klote distorten opvangen (en ervoor zorgen dat ik dat smerige een stuk zachter kan zetten en zo headroom over kan houdenOrigineel geplaatst door Terra Pee
Lijkt beetje op wat ReSoNaNcE laatst opstuurde. Underground, frans-achtig. De kwaliteit van deze snippet lijkt bijna 8-bit wel. Zwaar verkloot.Maar dat was wel de bedoeling denk ik heh? Dat maakt het 'Underground'. Voor de stijl hardcore wat het is vind ik het wel lekker klinken.
Over de kick: Doet wat ie moet doen. Ragt wel een beetje. Maar...na de klote samplen maakt hem wel minder krachtig dan ie zou kunnen zijn denk ik. Ik gebruik zelf geen sampler/samples voor kicks.
)
dat was ook de bedoelingOrigineel geplaatst door Terra Pee
Niet zo negatief![]()
![]()
Als ik hm harder zet klinkt ie eigenlijk best wel diep. Wel lekker hoor.

kijk wat jij kan kan ik ook is niks speciaals.![]()
Dude, das geen drum and bass! Das industrial hardcore ofzo?
DRUM & BASS heeft zowizo Reeces, en dat heb jij al niet. En het is zeker niet zo verneukt als wat jij maakt met je kut clip kicks.[/B]
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Spiegeltje spiegeltje ..
Je bent mn held. Je kan KraakPiep zo van me overnemen. Jij snapt het volledig.
Mag ik je handtekening?
Niet alles wat jij niet snapt heet 'Industrial Hardcore'.
Gast, LEES: "Ben bezig met wat D&B".
Plaats ik hier een volledige (en in mijn oren volwaardige) D&B track?

Blaaaaaaat..![]()
![]()

Ik vind clipkicks niet geweldig, ik vind neophyte niet geweldig, ik vind hardcore echt knudde nu ik iets meer weet over producen, kuin je nagaan. Ik ga verder met drum&bass.
FUCK HARDCORE!
Ik ben overgestapt op D&B, dus niet liggen zijken over die prof hardcore kick want ik geef dr niks om!