Engineer
FlipFlop
Sja, ben je nou overgestapt omdat Drum & Bass zo makkelijk is of omdat een goede Hardcore kick maken zo moeilijk is :confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Subgroover
Ola,
Ik maak eigenlijk nooit hardcore maargoed... laatst toch gedaan voor een blij projectje met vrienden, dus ik denk... zal hier maar ff de snippet posten![]()

Origineel geplaatst door Subgroover
Ola,
Ik maak eigenlijk nooit hardcore maargoed... laatst toch gedaan voor een blij projectje met vrienden, dus ik denk... zal hier maar ff de snippet posten![]()

Origineel geplaatst door Nightstorm
Leendert lieverd we zullen je missen![]()
![]()

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Hoeft niet hoor. Meneer zit ook op PF voor alle steunbetuigingen![]()
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Spiegeltje spiegeltje ..
Je bent mn held. Je kan KraakPiep zo van me overnemen. Jij snapt het volledig.
Mag ik je handtekening?
Niet alles wat jij niet snapt heet 'Industrial Hardcore'.
Gast, LEES: "Ben bezig met wat D&B".
Plaats ik hier een volledige (en in mijn oren volwaardige) D&B track?
Origineel geplaatst door anoniempje
En omdat "herriemakers" je in de grond hebben geef je ook maar hardcore op en dan vertel je er nog even bij dat je voor iedereen respect hebt die geen hardcore maakt ? en dan kom je nog vertellen dat je lekker een ander forum hebt gevonden waar ze geen hardcore maar d&b maken? nah beetje zielige vertoning zeg.
Als ik zo tussen de regels door lees hebben frustraties en irraties wel erg de boventoon.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ach, als morgen de wind ietsje anders staat zit ie weer gewoon te kniezen achter 2 miljard beats per seconde ofzo.
De waan van de dag. Kom je wel vaker tegen op andere forums.

Origineel geplaatst door Leendert
Dude, alles wat jullie doen is goed en wat ik doe is fout, naja, ik zocht een andere muziekstijl en die blijk ik ook nog een mega vet te vinden. Er zit zowizo veel meer kennis, varriatie en techniek aanvast. Ik heb het gehad met jullie, en dat mag ik toch best zeggen. Ik houd niet van clipkicks en blijkbaar de hele hardcore wereld wel, mag ik dan niet zeggen dat ik in dit topic niet meer kom?
![]()
Nee ik vind m nu vet cool en stoer want hij is nu veel beterderder en slimmer dan wijOrigineel geplaatst door anoniempje
iedereen denk nu, wat een slappe vendt die leendert.

Origineel geplaatst door Leendert
Dude, alles wat jullie doen is goed en wat ik doe is fout, naja, ik zocht een andere muziekstijl en die blijk ik ook nog een mega vet te vinden. Er zit zowizo veel meer kennis, varriatie en techniek aanvast. Ik heb het gehad met jullie, en dat mag ik toch best zeggen. Ik houd niet van clipkicks en blijkbaar de hele hardcore wereld wel, mag ik dan niet zeggen dat ik in dit topic niet meer kom?
Geloof me, ik ben al een paar weken gestopt met die kut herrie en het bevalt me prima.![]()