Maak een stukje hardcore

Hey leuke topic.

Toevallig vanmiddag bezig geweest aan een stukje hardcore/darkcore
http://www.coady.nl/zooi/darkcore.mp3

Wel thuis gemaakt, niet in de studio. Het kan dus slecht(er) klinken over fatsoenlijke monitoren :)

Sequencer: FLstudio6
Kicks: 1 oude *.xi sample (verknipt, verrokken, geperst en vernaggeld) en 1 Mictrotonic-vst kick
Noise geluidje komt ook uit een microtonic met enkel een compressortje erop.

Voor de rest een paar Waveshapers, filters, Ephonic LoFi's een PSP_Vintagewarmer en een EQUO gebruikt.

ps. dit is echt totaal anders dan wat ik normaal gesproken maak :)

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
genoeg lui boven de 20 .. sowieso zijn hardcore feesten meestal geen kinder feestjes ....
die zoeken meestal de trance en hardstyle feestjes op ..

Ik kom helaas steeds meer wazi babies tegen :r

Wat voor babies?

@coady: Lekker hoor. Veel hoog maar je hoort mij niet klagen.
Zeker op dit tijdstip ben ik wel in de stemming voor dit soort herrie!
Ben zeer benieuwd wat je dan wel "normaal" gesproken maakt

nog 1 ....

precies 909 kb op de Hdd :D
zijn beiden lekker gaar, alleen rammen ze niet..maar goed ligt er maar net aan hoe je ze wilt gebruiken, als mainkick werkt het niet maar het klinkt wel lekker :D

en vet 909 kb...een maat van me had 's een modje genaamd S.A.T.A.N. en die was precies 666 kb...alsof de duvel ermee speelt zeggen ze dan }:|

Origineel geplaatst door Nightstorm
zijn beiden lekker gaar, alleen rammen ze niet..maar goed ligt er maar net aan hoe je ze wilt gebruiken, als mainkick werkt het niet maar het klinkt wel lekker :D

en vet 909 kb...een maat van me had 's een modje genaamd S.A.T.A.N. en die was precies 666 kb...alsof de duvel ermee speelt zeggen ze dan }:|

vond die trackjes die jij poste wel lekker klinken man... beetje oude stijl, klonk aardig professioneel voor die tijd... :okdan: ik vind ze cool :biertje:

@coady: Lekker hoor. Veel hoog maar je hoort mij niet klagen.
Zeker op dit tijdstip ben ik wel in de stemming voor dit soort herrie!
Ben zeer benieuwd wat je dan wel "normaal" gesproken maakt [/B]

Had al zo'n vermoeden dat mn logitech speakersetje te weinig hoog gaf.

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
vond die trackjes die jij poste wel lekker klinken man... beetje oude stijl, klonk aardig professioneel voor die tijd... :okdan: ik vind ze cool :biertje:
hehe sorry vind je het erg als ik dat nie als compliment beschouw, ze zijn nl. deze week gemaakt en niet bedoeld om oud te klinken, doe ik toch iets fout :o:

hehe sorry vind je het erg als ik dat nie als compliment beschouw, ze zijn nl. deze week gemaakt en niet bedoeld om oud te klinken, doe ik toch iets fout :o:
hehe sorry, ik had de verkeerde post gequote :o:

Ik bedoelde eigenlijk die 2 trackjes van Virkaz :D

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
hehe sorry, ik had de verkeerde post gequote :o:

Ik bedoelde eigenlijk die 2 trackjes van Virkaz :D

Thanks Ruffyrider ;-)
Ze zijn ook uitgebracht bij 5th gear.

In eerste instantie zou het uitkomen bij R'dam Terror Trax of K.N.O.R.
Helaas ging dat niet door ivm failissement van X.S.V. :/

Het is echt alleen boom piep kraak *D

klinkt wel lekker ....

die leads komen uit de virus of niet? waar heb je deze tracks precies mee gemaakt?
t lijkt mij meer een juno

Het zou ook een virus kunnen zijn :)

Attachments

• sound-1.mp3
    139,3 KB · Bekeken: 130
@Resonance:
Kijk eens aan..., maar zou je mij misschien ook kunnen uitleggen hoe ik zulke geluiden kan maken

klinkt wel lekker ....

die leads komen uit de virus of niet? waar heb je deze tracks precies mee gemaakt?

alles met samples ;-)

Back