DizzleXia
Stamgast
edit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Leendert
Grow up.. zucht..
Origineel geplaatst door DizzleXia
Thanks. Bij de volgende sessie ga ik iig een hele boel herhalingen van die vocal eruit ga slopen. De punch van de kick zat bij mij nog net op de acceptatiegrens. Misschien dat indien het goed loopt nog een droge kick met harde tick doorheen mix voor betere punch. Ga ik iig ff proberen![]()

Origineel geplaatst door DJ Freez
Laat um eens horen leendert, je nummer

Origineel geplaatst door LSDeef
niet te droog![]()
oke ik zal er nog wat lichte distortion aan toevoegen(saturation denk ik) + evt EQ correcties.Origineel geplaatst door Leendert
Neh jullie moeten hopelijk versteld staan alstie af is..![]()

Plus ik weet niet eens of ik eigenlijk nog wel verder wil met hardcore omdat ik drum en bass eigenlijk veel swingender vind en veel ruiger. Teminste, dat nummer Nausea van Tom en mij was anders echt wel heftig en pompend. 

vette gabberbak is dat
Hier zou ik wel een trackje van willen maken. Origineel geplaatst door Terra Pee
Hier een live gefreakje van 2 maanden terug. Een soort dance nummerHier zou ik wel een trackje van willen maken.
http://members.home.nl/slater/Terrapee_website/Terrapee-Tryouts.MP3
Tis niet mijn smaak maar dat weetje, toch props dat je t zo leuk vind!
Iedereen respect voor elkaar en elkaar helpen dan komt alles goej (liedje in me hoofd: Ik kom uit brabant kunde gei da zien!)!

Origineel geplaatst door Roel
staat dat ook ergens hier?
) Wat ik ook echt mis is een lekkere vocal erin die echt aanspreekt en echt de grofheid en haat achtige shit uitdrukt. Dat was het dan wel. Hier is de link dan maar weer! 
Origineel geplaatst door chielos
je linkje doet het niet!

Origineel geplaatst door Leendert
Neh jullie moeten hopelijk versteld staan alstie af is..![]()