Maak een stukje hardcore

Origineel geplaatst door DizzleXia
Thanks. Bij de volgende sessie ga ik iig een hele boel herhalingen van die vocal eruit ga slopen. De punch van de kick zat bij mij nog net op de acceptatiegrens. Misschien dat indien het goed loopt nog een droge kick met harde tick doorheen mix voor betere punch. Ga ik iig ff proberen ;)

ja gwoon een droge tik bij de kick. niet te droog ;)

Origineel geplaatst door LSDeef
niet te droog ;)
:D oke ik zal er nog wat lichte distortion aan toevoegen(saturation denk ik) + evt EQ correcties.

Origineel geplaatst door Leendert
Neh jullie moeten hopelijk versteld staan alstie af is.. ;)

Juist. Laat ons versteld staan van je kunnen na minstens 50 pagina's aan allerlei uitleg ;)

ik heb ook een supernummer gemaakt! maar niemand mag het horen! ;)

(nee hoor... roel maakt geen supernummers)

Laatst gewijzigd:
Het is nog niet af, dus ik laat liever nog niks horen want dan is de fun er al af al 't af is.. ;) Plus ik weet niet eens of ik eigenlijk nog wel verder wil met hardcore omdat ik drum en bass eigenlijk veel swingender vind en veel ruiger. Teminste, dat nummer Nausea van Tom en mij was anders echt wel heftig en pompend. 8)

Je hebt D&B tracks die met alle gemak de zwaarste HC meekunnen qua agressief, dik en hardheid!! True ..

Leendert: waarom maak je geen combo ervan? Je blijft volgens mij nog wel aardig in de hokjes steken ..
Best of both worlds ;)

ik weet niet verder wat voorn muziek t is maar ik dacht dat het wel hier goed bij zou passen

hoor je mc202 reso ;) vette gabberbak is dat

Leendert,
De verwachtingen zijn hoog. Dit moet echt de track van de eeuw gaan worden maat. Spannennddd...

Haha, ik roep ook al 6 jaar tegen mensen "zo over een paar maanden heb ik zo'n vette track afgemaakt..blablabla.."

Maar nu heb ik echt een vette track in de maak.. :D

@Lukast
Lekker Old School stukje met wat leuke melodielijnen op het einde en dikke en natte geluid. Lekker.

Origineel geplaatst door Terra Pee
Hier een live gefreakje van 2 maanden terug. Een soort dance nummer ;) Hier zou ik wel een trackje van willen maken.

http://members.home.nl/slater/Terrapee_website/Terrapee-Tryouts.MP3

Tryout Para Pies! :D Tis niet mijn smaak maar dat weetje, toch props dat je t zo leuk vind! :okdan: Is wel wazig iig en vrij hard nja.. ;)

Verwacht nooit teveel van mijn tracks, als ie echt puik is, maar dan ook echt dan is het toms werk kwa tuning van synths en toch meer dikheid enzo. En dan afmixing heb ik zelf al redelijk goed gedaan nu eigenlijk je kunt alles net goed horen en t pompt zeker. Niet dat tom t niet net wat beter kan maar voor mezelf is t wel vet. Hij zei zelf nu komt t een beetje bij je t gaat steeds beter en hij zegt dit is t begin van echt beter werk. Dus vandaar dat ik happy ben! :D 8)

Echt mensen, leer n keer aardig te doen zo gaat dat toch niet meer.. =( Iedereen respect voor elkaar en elkaar helpen dan komt alles goej (liedje in me hoofd: Ik kom uit brabant kunde gei da zien!)! :D

GEGROET! :doei:

Origineel geplaatst door Roel
staat dat ook ergens hier?

Stond in het DNB topic dat nou weg is? (hete maak een stukje drum en bass ook lekker orgineel of niet!)

(nee hoor... doet tom voor mij.. :p)

Tering nog een 3e post ook nog is.. nouja toch maar t nummer posten zover ik m nou heb. Kan eigenlijk wel wat meer afwisseling gebruiken, ook is het niet zo heel ingewikkeld in elkaar gezet. Sounds kunnen wat beter en dikker dus, miss wat tweaking daaraan dus (Kheb ook nog een bassdrum nodig!!) Betere afmixing en mastering (voordat ie echt word gemaasterd voor plaat :P) Wat ik ook echt mis is een lekkere vocal erin die echt aanspreekt en echt de grofheid en haat achtige shit uitdrukt. Dat was het dan wel. Hier is de link dan maar weer! :D

Laatst gewijzigd:
Back