Maak een stukje hardcore

Origineel geplaatst door Leendert
Hehe, maare Ethereal, jij had toch een opleiding gedaan? Wat voor muziek maak je nu dan? :)

Hardcore onder de naam Archetype (Bionic Recordings), en electronische rock onder de naam NE1! :okdan:

Ook nog regelmatig wat trancy, hardstyle en andere dingen, maar die worden niet uitgebracht ;)

Origineel geplaatst door Ethereal
Hardcore onder de naam Archetype (Bionic Recordings), en electronische rock onder de naam NE1! :okdan:

Ook nog regelmatig wat trancy, hardstyle en andere dingen, maar die worden niet uitgebracht ;)

Goed bezig dus! Nja ik wil eigenlijk stoppen met hardcore en verder met drum en bass zoals oa: "Noisia - Monster" Of hun binnenkort uitkomende track met KRS-1 en Mayhem: "Exodus". Dat is pas heavy! :halleluja

Origineel geplaatst door hardcore_wv
De synthlijn is idd saai, maar dat liedje waar jij het over hebt ken ik niet eens...:confused:

Dan wordt het wel serieus tijd dat je HEEEEEL gauw je hardcore klassiekers gaat bijspijkeren!! :dj:

Origineel geplaatst door Leendert
Goed bezig dus! Nja ik wil eigenlijk stoppen met hardcore en verder met drum en bass zoals oa: "Noisia - Monster" Of hun binnenkort uitkomende track met KRS-1 en Mayhem: "Exodus". Dat is pas heavy! :halleluja

Ghehe, ooit zal ik in een black/death metal band spelen, dát is pas heavy ;)

Dat is serieus overigens, 1 van mijn favoriete muzieksoorten (wederom serieus) maar eerst maar eens mijn dubbelbass-technieken bijschaven :) (Ben drummer)
Maar Noisia is goeie shit overigens...

Maar Noisia is goeie shit overigens...

Dat kun je wel zeggen ja, en alleen software ook nog is! ;)
Maar heb toch liever wat hardware en bijv een compressor ofzo is eigenlijk wel needed. :D

Dan wordt het wel serieus tijd dat je HEEEEEL gauw je hardcore klassiekers gaat bijspijkeren!! :dj:

Dat gaat inderdaad wel tijd worden ja:)

Origineel geplaatst door DJ Freez
Hij heeft Leendert's kicks gejat 8o)

Oh dit was al gezegt las ik later ;)

Echt n grote grap die persoon, is waarschijnlijk iemand van 't forum hier.. ;)

Origineel geplaatst door YouHn
Heel kort stukje gemaakt met alleen kicks (veel dank aan leendert, zie dit topic)

> leendertkicksfun2.mp3 <

Niet echt hardcore, maar zou niet weten wat het is ...

Deze is wel erg uit fase...
Luister hem eens in mono, dan valt zo'n beetje alles weg :P
Kicks kun je beter altijd mono houden imo, in ieder geval zeker het laag hiervan.

Dan moet je gewoon een beetje dwars voor de spiekers gaan staan ... 8o)

Maar serieus, vaag. Lijkt wel of een van de kanalen bijna gespiegeld is, waardoor inderdaad zo'n beetje de helft wegvalt. Ben benieuwd welk programma daar schuldig aan is. Thnx voor de tip!

Origineel geplaatst door YouHn
...Ben benieuwd welk programma daar schuldig aan is. Thnx voor de tip!

Gebruik je Madtracker? Ik herinner me nog wel uit een ver verleden dat als je de panning helemaal links of juist helemaal rechts instelt, deze ook de fase omdraait.

Maak een Stukkie 'Hardcore'

Maak een Stukkie 'Hardcore'

}:| ,

Leendert enzo is weer welkom, waarom is die topic nou weg ??? ~~

we kennen de regels :D

[Edit] , juist, hij is gewoon moved, haha.

Mensen die alsnog een 'STUKKIE' hardcore willem maken, altijd welkom, geen HELE nummers dus posten :), zodat ie weer in de 'Tracks' forum word gezet.

:biertje:

Origineel geplaatst door djrazor
Deze is wel erg uit fase...
Luister hem eens in mono, dan valt zo'n beetje alles weg :P
Kicks kun je beter altijd mono houden imo, in ieder geval zeker het laag hiervan.

True,

Zeg ik heb weer een. 'Maak een stukkie hardcore' topic aangemaakt in het forum 'klank, geluid en theorie,
voor de mensen die dit wel kunnen waarderen, GEEN hele tracks dus posten :)

Bericht door een moderator:
samengevoegd. Inderdaad, de "Maak een stukje...." threads zijn naar het tracks-forum verplaatst. Het zijn namelijk topics met snippets, (stukjes) van tracks dus. Het heeft niet zoveel met klanktheorie te maken.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Bericht door een moderator:
samengevoegd. Inderdaad, de "Maak een stukje...." threads zijn naar het tracks-forum verplaatst. Het zijn namelijk topics met snippets, (stukjes) van tracks dus. Het heeft niet zoveel met klanktheorie te maken.

Mee eens, alleen de oude kicks thread die kan er wel blijven omdat daar informatie word gevraagd en geen snippets (korte tracks). :D

Origineel geplaatst door DJ Freez
Klinkt niet slecht he Leendert ;) , vind ik iig (ben stoned hoor)

Nee niet slecht, maar HEEL BAGGER! :D

Een of andere klote kick van vroeger van mij.. :stupid

Back