SpaceAgent202
Sinds 2001
hee leuk 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door anoniempje
hier wat kickjes van mijn hand, 909 naar compounder, terug naar mixer dan door mfc42 met distortion aan terug naar mixer overstuurd op de mixer, dan weer door een compounder die stereo gelinkt staat met de eerste zodat ie het pompen mee krijgt van de nog schone 909 kick, want pompen op een blokgolf lukt niet echt. doorgelust naar een schoon kanaal voor eq, gesamplet in een s3000
pasten er niet meer dan 4 op de upload. doe er maar mee wat je niet laten kan.
leuk materiaal om in de s900 te dumpen
. Zal zo eens een nieuwe versie ervan maken die door de s900 gehaald isOrigineel geplaatst door manvsmachine
Dikke kicksleuk materiaal om in de s900 te dumpen
. Zal zo eens een nieuwe versie ervan maken die door de s900 gehaald is
Ik haal deze gewoon door mijn speakers!
Origineel geplaatst door deniax
en waarom is dit niet anders dan je vorige 817352 kicks?

Origineel geplaatst door manvsmachine
Dikke kicksleuk materiaal om in de s900 te dumpen
. Zal zo eens een nieuwe versie ervan maken die door de s900 gehaald is

Origineel geplaatst door Roel
misschien moet je veel zachter mixen. als het dan overeind blijft dan blijft het ook overeind als je de boel hard zet
Origineel geplaatst door Leendert
Ja denk dat dat t is, kspeel ook altijd veel te veel met volume, maar anders heb ik altijd t gevoel dak de bass niet kan horen maar dat zal dan wel betekenen dat ik de bass omhoog moet zetten en niet het volume?
Origineel geplaatst door DJ Freez
Het zou allemaal op 'gehoor' toch moeten lukken IMO, ik zit me af te vragen waarom bij jou dus niet.. ?
Groetjes
En dan zeggen ze iets over mijn kicks..![]()
![]()

Origineel geplaatst door manvsmachine
hehe dit is een mc-303 die overstuurd is![]()

Kzag het aan de naam ja..![]()
.