Maak een stukje hardcore

Nouja, dan maar weer 't bekende loopje. Kwist niks beters en had nog geen zin om iets met filters te gaan doen. :D

Edit: Te weinig hoog. Dus vandaar een update. ;)

Attachments

• bekende loopje.mp3
    452,3 KB · Bekeken: 126
Laatst gewijzigd:
en waarom is dit niet anders dan je vorige 817352 kicks?

hier wat kickjes van mijn hand, 909 naar compounder, terug naar mixer dan door mfc42 met distortion aan terug naar mixer overstuurd op de mixer, dan weer door een compounder die stereo gelinkt staat met de eerste zodat ie het pompen mee krijgt van de nog schone 909 kick, want pompen op een blokgolf lukt niet echt. doorgelust naar een schoon kanaal voor eq, gesamplet in een s3000

pasten er niet meer dan 4 op de upload. doe er maar mee wat je niet laten kan.

Attachments

• 909 compound mfc kicks.zip
    711 KB · Bekeken: 126
Origineel geplaatst door anoniempje
hier wat kickjes van mijn hand, 909 naar compounder, terug naar mixer dan door mfc42 met distortion aan terug naar mixer overstuurd op de mixer, dan weer door een compounder die stereo gelinkt staat met de eerste zodat ie het pompen mee krijgt van de nog schone 909 kick, want pompen op een blokgolf lukt niet echt. doorgelust naar een schoon kanaal voor eq, gesamplet in een s3000

pasten er niet meer dan 4 op de upload. doe er maar mee wat je niet laten kan.

Dikke kicks :) leuk materiaal om in de s900 te dumpen :D. Zal zo eens een nieuwe versie ervan maken die door de s900 gehaald is

anoniempje schreef:
hier wat kickjes van mijn hand,

manvsmachine schreef:
Origineel geplaatst door manvsmachine
Dikke kicks :) leuk materiaal om in de s900 te dumpen :D. Zal zo eens een nieuwe versie ervan maken die door de s900 gehaald is

roel schrijft:
Dikke kicks :) Ik haal deze gewoon door mijn speakers! :D :okdan:

Origineel geplaatst door deniax
en waarom is dit niet anders dan je vorige 817352 kicks?

Ik dacht dat deze anders was.. mjaa zal wel aan mij liggen dan.. :stupid

Ohja ik merk t weer eens.. maar ik snap dat niet.. ik doe veel ste weinig distortion, maar doe ik meer dan klinkt t wel grover, maar kapoter enzo.. shitt.. ik snap mezelf niet meer.. =(

misschien moet je veel zachter mixen. als het dan overeind blijft dan blijft het ook overeind als je de boel hard zet

Origineel geplaatst door Roel
misschien moet je veel zachter mixen. als het dan overeind blijft dan blijft het ook overeind als je de boel hard zet

Ja denk dat dat t is, kspeel ook altijd veel te veel met volume, maar anders heb ik altijd t gevoel dak de bass niet kan horen maar dat zal dan wel betekenen dat ik de bass omhoog moet zetten en niet het volume?

Origineel geplaatst door Leendert
Ja denk dat dat t is, kspeel ook altijd veel te veel met volume, maar anders heb ik altijd t gevoel dak de bass niet kan horen maar dat zal dan wel betekenen dat ik de bass omhoog moet zetten en niet het volume?

Het zou allemaal op 'gehoor' toch moeten lukken IMO, ik zit me af te vragen waarom bij jou dus niet.. ?

Groetjes

Origineel geplaatst door DJ Freez
Het zou allemaal op 'gehoor' toch moeten lukken IMO, ik zit me af te vragen waarom bij jou dus niet.. ?

Groetjes

Kdenk niet dat ik goede oren heb voor hardcore want bij drum en bass gaat 't op t moment stukken beter qua sound heb ik zo 't gevoel.

eventjes snel iets in elkaar geflanst (sorry tis geen dnb topic maarja):

Attachments

• heavy.mp3
    396 KB · Bekeken: 109
Laatst gewijzigd:
En dan zeggen ze iets over mijn kicks.. ;) :D

hehe dit is een mc-303 die overstuurd is :D

btw heb ik een ding over je vorige post te zeiken. Het is veelt te hard. Gooi er eens een limiter overheen of doe ff normalize.

Kzag het aan de naam ja.. :)

En ik heb het oversturen op een spirit e12 gedaan
8o).

Misschien nog een goed voorbeeld voor je :D

Back