SpaceAgent202
Sinds 2001
stuur maar ff pbtje heb nog wel wat mb beschikbaar om m een maandje hier neer te zetten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door djrazor
Ook (opbouwende) negatieve kritiek is waardevol voor mij![]()
Origineel geplaatst door manvsmachine
Klinkt redelijk. Het probleem is eigenlijk vooral dat de kick geen laag heeft. Al draai ik mijn equalizer vol open dan beukt de track nog niet en bij hardcore mag dat toch wel.
Verder is het best aardig. Maar aan de mix zou ik zeker nog werken

Origineel geplaatst door djrazor
Ook (opbouwende) negatieve kritiek is waardevol voor mij![]()
Kijk eens.... en dat voor een stem van 50 centOrigineel geplaatst door Roel
stem in begin is goed
Ik zal eens kijken of een layer van dezelfde kick met een LPF effect heeft, en het mid zo rond 1 a 2 kHz nog een beetje boosten.Origineel geplaatst door Roel
kick heeft voldoende hoog, midden om m te laten beuken mag scherper, en korte diepe lage kicksound mag er nog wel bij. het is niet een kwestie van eq denk ik maar een laagje extra. vind midden/hoog gedeelte van de kick wel prettig eigenlijk, alleen het mist de BAM!... punch. misschien kun je dit ook bereiken door beetje laag extra toe te voegen, en het middengedeelte wat te accentueren.
Bedoel je de melodie? Want ik kan het even niet terughoren....Origineel geplaatst door Roel
...niet helemaal strak qua timing...
Altijd leuk om te horenOrigineel geplaatst door Roel
verder vind ik het oke

Dat klopt, het is even wennen, ik had er vroeger wel een handje van om het laag juist te hard te mixen, vandaar dat ik daar wat terughoudender in ben geworden. Iemand op dit forum heeft weleens gezegd dat de DT990 een beetje het "discotheekgevoel" geeft en daar ben ik het wel mee eens.Origineel geplaatst door Roel
oja dt990 kan nog lager laag weergeven dan de meeste speakers. dat is wel prettig, verder niet van toepassing op het bovenstaande.
Origineel geplaatst door dj3rm0
enig commentaar zou niet ongepast zijn

Origineel geplaatst door dj3rm0
hier nog een keer dan..
vet geluid voor die melodie trouwens.
djerintro