Maak een stukje hardcore

Klinkt wel goed:okdan: Alleen die kick komt me een beetje bekend voor, volgens mij ben ik em in een samplepack tegengekomen, maar ik kan het ook verkeerd hebben8o)

lijkt me sterk, zijn 2 verschillende kicks die ik heb gemaakt en die heb ik gelayerd, maar misschien dat ie erop lijkt haha
in ieder geval bedankt voor de feedback:okdan:

het klinkt nog een beetje statisch, maar je bent er ook pas net mee begonnen dus is ook niet gek

Hoe bedoel je, emotie?8o)

je weet wel, kippevel, janken, lachen, ongeremde neiging tot tecktonik of de klompendans.

Maar eerlijk gezegd was ik nogal sarcastisch met een vleugje dikke serieusheid erin want het stelt geen eene reet voor, was mijn eerste mening. Maar dat is niet eerlijk tegenover iemand die nog niet zo lang bezig is. Vandaar ..... ;)

Sow.. Ik ben ook weer aan de hardcore gegaan na lange tijd in andere stijlen te hebben gesnuffeld. Begonnen aan een oud idee van mij en in een nieuw jasje gestoken. Het is nu ffe wat ritmische dingen wat later zal uitlopen tot een mooie productie. Nu nog geen melodie dus, maar dat komt wel.

Knallen met die ballen! :D

Edit: Shit! Door de automation van de volume schuif van de crash ging hij de heletijd hoger in volume! Vond het niet om aan te horen, dus vandaar ffe geedit!

Attachments

• Facts Of Life - True Playahz.mp3
    718,5 KB · Bekeken: 120
Laatst gewijzigd:
Sow.. Ik ben ook weer aan de hardcore gegaan na lange tijd in andere stijlen te hebben gesnuffeld. Begonnen aan een oud idee van mij en in een nieuw jasje gestoken. Het is nu ffe wat ritmische dingen wat later zal uitlopen tot een mooie productie. Nu nog geen melodie dus, maar dat komt wel.

Knallen met die ballen! :D

Aardig begin. Die rap past goed is een Hardcore nummer. Ben benieuwd hoe die verder gaat zijn/worden.

By the way, D-Pression is wel een hele grappige naam. D-Passion alleen dan een beetje depressief. :bekdicht::D

Haha, ik ken jou nog wel heur! Jij mij ook nog wel!!

Maare, tis ook niet mijn producer naam. Dus its just a joke!

PM me voor uitleg! ;)

Frutseltje die in het ondiepe deel van het zwembad zwemt. Blup... blup.. 8o)

Attachments

• MNMLEX_test_224.MP3
    787,8 KB · Bekeken: 108
Back