Maak een stukje hardcore

Ik heb ook ff snel iets in mekaar geflanzelt, had wat breakbeats gekregen van een maatje van me, en heb die verder bewerkt.

Ben trouwens zelf niet zo van de hardcore, maar vond dit toch wel erg koel om te maken.

http://www.speedyshare.com/419622754.html

http://www.speedyshare.com/723625676.html

Eindelijk heb ik een echte analoog filter: MF-101
Ben nu helemaal content. :D Nu heb ik geen smoesjes meer om geen vette track te maken.

Deze snippet bestaat uit 4 kleine snippets. De eerste twee zijn van de Mbase01 kick door de Moogerfooger. De laatste twee zijn met een digitale sample van een microKorg synthkick door de Moogerfooger heen. Er zit een digitale distortion over alles en een room simulator. Oja een beetje self-oscillation van de Moogerfooger en een beetje LFO werk.

lang leve glitch :)

ff die nieuwe distortion van d16 getest, devastator, in comdinatie met drumazon..

Attachments

• devastator_2.mp3
    356,8 KB · Bekeken: 97
eye-con (ook op dit forum ergens ;)) en ik maken al een tijdje hardcore samen (met software, nuendo)maar beginnen nu toch echt vragen te krijgen..
we krijgen het namelijk echt niet voor elkaar om een een vette melodie strak onder een dikke kick te krijgen, het word altijd 1 grote smurrie van geluid, hoe kunnen we dit voorkomen?
greetz T-con

Gebruik weinig muzieknoten (dus geen 3 lagen akkoorden), laat opeenvolgende noten niet in elkaar overlopen en zorg dat het laag van de leadsynth niet de bassdrum in de weg zit qua frequenties.
Als het nu niet lukt weet ik het ook niet meer

Heb wat nieuwe shit op m'n myspace gegooid.

Devious Wrath staat ook op thorn16 voor de geïnteresseerden.

Voor mensen die gelikte mainstream verwachten; klik maar niet dan :D
:D whehehe verplichte kost dus.....ik zal het vanavond is ff checken u hoort het wel:)

Thanks Res. Spacey & Hardcore vind ik ook een leuke combi.

@ Batteraaf. Ik had gisteren wat van geluisterd. Het is idd best wel Lo-Fi en heel duister. Wel tof.

Back