Maak een stukje hardcore

nou, een stukje van een track die ik een tijdje geleden vrijwillig heb af laten keuren in het forum :D

allemaal vsti's , as usual ;)

Attachments

• madnesspiece.mp3
    881,6 KB · Bekeken: 112
Ik schrijf hier altijd alleen maar dingen
en hoop commentaar op werk van anderen dus ik vind dat ik ook nog even wat moet posten.

Tis zomaar een snippet en heb voor het gemak maar de melodie van Dj Promo "geleend"

Beetje van mij en een beetje van promo

het kraakt en galmt nu nog wat te veel vind ik, maar heb nu geen zin om daar wat aan te doen

ff weer wat beat solos posten 8)

Kicks komen uit de nordrack 2

Part-1

Attachments

• nl-2-beats-01.mp3
    830,3 KB · Bekeken: 116
Eentje van mij nog...

Mijn 909 weer eens in de "ramstand" gezet...;)

Attachments

• acid.mp3
    704,8 KB · Bekeken: 108
Haha in het begin zat ik echt te wachten op die ramstand, maar ik vind hem leuk

Mag van mij wel wat meer rammen en wat minder intro ;)

Origineel geplaatst door Cool-T
Haha in het begin zat ik echt te wachten op die ramstand, maar ik vind hem leuk

Mag van mij wel wat meer rammen en wat minder intro ;)

Ja, ik had mijn snippet wat later moeten laten beginnen inderdaad. Het is al zo'n kort stukkie. :o:

Ik zal nog wel eens wat posten...

idd wat meer rammen ... lijkt meer op een 909 in parkeer stand ipv de ram stand :smeris:

Weer nieuw stukkie klaar!

Cubase sx met microtoniq/absynth/reason 3.0 en acces virus (sample) :D

Attachments

• n1k.mp3
    930,1 KB · Bekeken: 129
Origineel geplaatst door pfoffer
Weer nieuw stukkie klaar!

Cubase sx met microtoniq/absynth/reason 3.0 en acces virus (sample) :D

de kick is nogal op de achtergrond geduwd

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
de kick is nogal op de achtergrond geduwd

op m'n monitors komen ze goed tot hun recht tenzij jij het nog overstuurder wilt horen?!? :D ;)
het is toch zo: als het op je monitors (wel van kwaliteit) goed klinken moet het toch overal goed klinken...

moet wel zeggen dat jouw stukkies lekker klinken.. distortion fx is jouw vriend! *D

hehe :)

mja als jij t zou wou laten klinken dan is t goed toch :)

persoonlijk vindt ik de beats nogal zacht staan tegenover de rest .... maar goed ik ben wel meer t type dat echt puur alleen van de kick al een track kan bouwen met alleen gefreak en t liefst verder niks anders hoor ... tis dat dit meestal niet door andere luisteraars gewaardeerd wordt .... anders had ik waarschijnlijk nu al een album afgemaakt met alleen kicks en verder geen gezeik ....persoonlijk had ik de kick dus veel meer aanwezig laten zijn :)

verder klinkt t wel leuk :biertje:

Ik probeer het nog een keer. Bijlage was te groot. Ik heb het fragmentje ingeknipt. Oja. Het is live vandaar klopt het muzikaal niet helemaal.

Attachments

• k3_1_0.mp3
    894,5 KB · Bekeken: 121
Back