Leendert
Gedeactiveerd account
Darkcore? Of wat is het? Klinkt wel erg orgineel moet ik zeggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Leendert
Darkcore? Of wat is het? Klinkt wel erg orgineel moet ik zeggen.
Origineel geplaatst door LastResort
Deze dan
Origineel geplaatst door Niel
Sorry, dit klinkt mij 13 in een dozijn hardcore.
Toppunt van RTTTW.
Kick is verder ok, beetje masochist achtig.
De gehele mix mist behoorlijk veel frequenties tussen 200HZ en 8 KHZ. En je sublaag is te hard in verhouding met de rest.
Een tip, hoef je niks mee te doen uiteraard maar kan nuttig zijn, ook voor de rest:
Ik heb even de vrijheid genomen wat EQ (zonder compressie etc) toe te passen hoe het beter kan klinken. Check de mp3 beneden hiervoor.
Dit kan je zelf thuis ook doen. Vergelijk de twee eens en probeer met nieuwere tracks iets te maken wat qua verhouding ongeveer op hetzelfde neerkomt. Dit kan je doen tijdens het maken van de track (individuele geluiden EQen) of als je een opname hebt gemaakt (gedeelte van mastering).
ps. Dit was even voor plezier een tip geven, ga nu aub niet mij vragen of ik iedereens tracks kan gaan EQen etc. Dit ivm met ervaringen in het verleden .....
RTTTW

Grappig, ik had het nummer in cool edit door een standaard mastering eq gegooit. de eq correcties die jij hebt gemaakt laten het nummer weer zo klinken als het orgineel.
Maar wat je zegt over die sub hoorde ik zelf ook al idd. Thnx voor de feedback wat betekend RTTTW btw?

don't worry, daar kies ik zelf voor, maar wat me op valt is dat het steeds zo dof klinkt!... is dat bij jou ook zo?
) en nu komt het stapelen van synths 
veel mensen hadden allang afgehaakt 

Origineel geplaatst door Terra Pee
Hier is een stukje... nieuwe reverb uitgeprobeerd![]()

Origineel geplaatst door Terra Pee
Heej Eye-Con , best wel bruut hoor.
Lijkt op een mengsel van D-Passion & Rude Awakening.
Hier is een stukje... nieuwe reverb uitgeprobeerd![]()