Maak een stukje hardcore

Ff een update.

Vocal samples netter neer gezet en FX geluiden toegevoegd (maakt het weer wat spannender).

[EDIT]
Is alweer laat en gebruikte m'n monitoren met muziek maken. Na even luisten met hoofdtelefoon kwam ik er achter dat ik nogal wat laag miste in m'n kick. Zit ik net een verhaal te vertelen over fundement ;) Moet er dus nog wat laag aan de kick toevoegen.
[/EDIT]

Attachments

• synth_snip2.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 116
leuk en aardig, alleen doet het me wat simpel aan.
het klinkt verder wel goed maar om mij mag het wel wat gedurfder zeg maar

Je hebt wel een beetje gelijk maar is ook wel een beetje de bedoeling geweest. Mijn enige richtlijn was dat het toegankelijke, strakke maar wel ram hardcore moest worden.
Naar mijn inzien is dat gelukt. Kan zeker wel tegen kritiek maar je geeft niet echt aan wat er volgens jou dan precies aan scheelt.

wanneer komt er nou eens wat van je uit? Alle stukjes die ik tot nu toe van je heb gehoord klinken gewoon goed. Nog geen hele tracks natuurlijk maar productioneel gezien heb ik er weinig op aan te merken.
Ik denk niet snel, aangezien ik eigenlijk zelden tot nooit een demo opstuur.. Verder ben ik niet meer zo bezig qua hardcore de laatste tijd, maar meer met allerlei andere stijlen en geluiden..

Bij deze nog maar een volle track dan..
Is er eentje die intussen alweer een tijdje oud is, wat overigens ook wel te horen is..
De mix ervan is nog aardig gaar, beetje te vol-gesmeerd, en de snare is veels te slap en iel.. Maar ach..

Ruffryder - Envy the moment

ow fuck ik had mijn attachment verwijdert ipv geupdate. Ik wilde hem toch nog even uploaden! :okdan:

192 kb/s anders paste 't niet!

mhh... achteraf gezien nog best wel vet.

Maar ik maak eigenlijk al een heletijd alleen maar rauwe drum & bass..

Epic lead al zeg ik het zelf. 8)

Geinig hoor deze muziek, alleen balûûh dat ik geen drum machine/sampler heb heb wel de synth: Alesis Ion het is algelukt voor de kick...
In FL-Studio 7 XXL heb ik al vele liedjes gemaakt met synth maar ik wil beter en mooier, net als hoe die DJ's draaien maar weet iemand hoe dat moet? :confused:

Maar HArdcore 4 LIfe en luister dit nummer!

Attachments

• Darkcore.mp3
    5,5 MB · Bekeken: 112
Geinig hoor deze muziek, alleen balûûh dat ik geen drum machine/sampler heb heb wel de synth: Alesis Ion het is algelukt voor de kick...
In FL-Studio 7 XXL heb ik al vele liedjes gemaakt met synth maar ik wil beter en mooier, net als hoe die DJ's draaien maar weet iemand hoe dat moet? :confused:

Maar HArdcore 4 LIfe en luister dit nummer!

waarom gebruik je de vst kontakt sampler niet ?

http://sendit.wur.nl/retrieve.aspx?id=770d861b-6e5e-4da7-9539-0115c9b04f2b

vanmiddag nog een stukje 'hardecore' gemaakt

wel een beetje kut opgenomen en had niet echt een fijne flow, ik had geen monitoren, maar stond recht voor t geluid, ook nog eens aangesloten op een crappy mengpaneel, maar de mensen die van 14:00 tot 14:45 nog voor de speakers stonden merkten daar toch niks meer van :mega:

verwacht geen studio opname dus :dubbel:

*dit is trouwens de eerste keer dat ik wat audio post van mezelf hier *D

Back