Dat had ik nog niet eerder ondekt,zie het nu pas.

Mart.M...

Ingeburgerd
Dat zie ik nu pas!

Mischien leuk om je bevindingen,nieuwe ontdekkingen op te schrijven van je synth,module etc. Bepaalde opties etc.. die je veel later ontdekte op je synth of module,geluidvoortbrengend apparaat.

Ik zal ook eens even kijken.

Mart.

dat ene knopje!

die cymbal decay op een TR-606 als ie in sync mode staat.

Ik heb dat in z`n geheel met de EF303 van Roland. Mijn laatste ontdekking van het apparaat, de geprogrammeerde sequence random met hele diverse waarden af laten spelen. FREAKY!!!
Als Roland een iets meer voor de handliggende interface had gemaakt, was dit apparaat IMHO een stuk populairder geweest.

Dat als ik in m'n Sk1 boer en het dan terugspeel veel beter klinkt dan het volledige oeuvre van de duitse synthesizer virtuoos Scooter.

dat je in een stacaravan ook kunt zitten.

Dat ik een semi-boos mailtje stuurde naar Alesis omdat ik het raar vond dat je de velocity sensitivity niet kon uitzetten op de ION. Kon dus wel. Staat gewoon in de manual....stom.

Bij de master outputs van een aantal Mackie mixers zit een klein druk(:stupid)knopje waarmee je kan kiezen of ie op mic- of lineniveau uitstuurt. Daar ben ik een keer aardig door in de problemen gekomen :engel:

Back