+1 voor Yoozer !
![]()
+ 100

Al die amplified stupidity moet goed gedempt worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
+1 voor Yoozer !
![]()

...trompet spelend en gelijktijdig een pul zwaar bier naar binnen werkend.

Er zijn toch leden die dat gegeven gebruiken om nog even lekker na te trappen.
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1118764&postcount=28

Ja die Yoozer gaat echt te ver. Altijd wel willen uitleggen hoe een bepaald geluid is gemaakt of welke techniek je het beste kunt gebruiken
om jouw doel te bereiken. Dat alles in bijna alle gevallen op een vriendelijke laagdrempelige manier. Echt heel vervelend gedrag is dat inderdaad
![]()

Gelukkig kan je dat soort mensen zo op de negeerlijst slingeren..![]()

Aparte geintjes maak jij dan.
Als je ff op Robots for Robots kijkt zie je dat Dennis het ook wel kan waarderen.
Het is overigens geen hetze maar je moet zelf bekennen dat je nogal eens niet al te hendig of subtiel uit de hoek komt met een uitgesproken mening.
Dat daar op gereageerd wordt lijkt mij niets vreemds.

Er zijn toch leden die dat gegeven gebruiken om nog even lekker na te trappen.
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1118764&postcount=28

ontopic: Yoozer + 150

Ja, maar daar heeft ie zelf voor gekozen hoor..Yoozer heeft de ondankbare taak om dit soort dingen af te kappen.
Het ergens anders gaan zoeken is niet echt een optie, de community is gewoon voor het grootste deel hier, dat zal ook niet echt veranderen.Als je het niet eens bent met de manier van modereren, dan moet je het ergens anders gaan zoeken of je biedt jezelf aan als moderator zodat je je het beleid kunt bemoeien. Ze zoeken nog hulp.
Nee, ik wil niet slijmen, maar ik betaal m'n spulletjes netjes en vind dat een ander dat ook moet doen en ben het daarmee volledig eens met het beleid hier. En ik wil geen moderator zijn....

Je gaat er wel erg snel van uit dat er sprake is van illegale software.Nuendo 4 kost 1700 euro. Bij de gekochte versie zit een supermooie handleiding en op Cubase.net en op forum.nuendo.com krijg je alle support die je nodig hebt. Dat is de eerste lijns hulp die je aan dient te klampen na U.T.F.S. en R.T.F.M. Wij tolereren hier geen illegale software.
Als wij hier langs komen krijg je kut-discussies. Onzin natuurlijk. Je zal eerst langs moeten komen om een zinnige discussie op te zetten.Als jullie langskomen wordt dit mooie forum gevuld met onzinnige kut-discussies waar mensen de meest stomme, basic vragen stellen omdat ze het niet in hun gekrompen harses doorkrijgen dat ze wellicht ook eens moeten kijken naar dat PDFje dat bij hun Nuendo.4.Cracked.4.REAL-AiR.torrent zat.
Wat is er mis met iemand die niet kan Copy/Paisten. Beetje tendentieuze opmerking. Bovendien, controleer jezelf eens op je taalgebruik. Dat gevloek draagt zeker niet bij aan je overtuigingskracht.Ik wil hier goedverdoeme interessante topics, niet "hoe copy paste ik een stukje wavefile HELP IK KAN NIKS ZELF".
Iedereen is tegen illegale software. Tuurlijk. Iedereen is ook tegen te hard rijden. Maar je zult wel eerst vast moeten stellen dat iemand in overtreding is. Ondubbelzinnig. Maar die bevoegdheid heb je niet.De "straf" voor illegaal softwaregebruik is heel eenvoudig: zoek het lekker zelf uit hoe alles werkt. Word je hard van. Verder zorgt het er voor dat je slimmere vragen gaat stellen; het rode licht begint te branden bij domme vragen en patsen met te dikke software.
Nou bedankt voor je gastvrijheid, maar niet heus.Ik zou zeggen, Woodybeck: don't let the door hit your ass on your way out.
En terecht. Als ik in de WW zit maar ik rijd in een gloednieuwe Mercedes van anderhalve ton ga ik ook vragen krijgen.Je gaat er wel erg snel van uit dat er sprake is van illegale software.
Ik geloof dat jij op "OK" hebt geklikt toen je hier op het forum kwam, en toen stond er zo'n saaie lijst met regeltjes over waar je je zoal aan moet houden, waaronder ook een klein stukje over software.Ik geloof niet dat het jouw taak is om te controleren wat ik zoal in mijn boekenkast heb liggen.
En wat is er eigenlijk mis met stomme vragen. Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden, zoals Einstein al eens opmerkte.
Acidfever gaf hier al een prima uitleg over; je hebt het legaal maar even research doen is teveel moeite, of je hebt het niet legaal, en mist dan de vitale informatie voor dat soort basisbewerkingen. Als je die moeite niet kunt opbrengen - tja, pech gehad. We zijn geen helpdesk die handjes vasthoudt.Wat is er mis met iemand die niet kan Copy/Paisten. Beetje tendentieuze opmerking.
Gezien het gros van de reacties in de thread denk ik dat het met mijn overtuigingskracht prima in orde isBovendien, controleer jezelf eens op je taalgebruik. Dat gevloek draagt zeker niet bij aan je overtuigingskracht.
.Die bevoegdheid heb ik zeker wel, omdat wij met z'n allen een afspraak hebben gemaakt dat we hier op dit forum dat soort threads dichtgooien. Daar heeft vrijwel niemand problemen mee, en men begrijpt en accepteert de uitleg over het algemeen ook.Iedereen is tegen illegale software. Tuurlijk. Iedereen is ook tegen te hard rijden. Maar je zult wel eerst vast moeten stellen dat iemand in overtreding is. Ondubbelzinnig. Maar die bevoegdheid heb je niet.
Waarom zou ik jou moeten bannen voor kritiek? Je bood zelf al aan om niet meer langs te komen.Als dit een ban oplevert, ga je gang.

antwoord krijgt op de vraag met welke hand je je broek moet ophijsen na t schijten..