eml =fatt ie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Alexander
dus best vervelend voor mensen die er echt last van hebben!
Lees dit eens goed... kun je ECHT last hebben van iemand die teveel komma's typt? Als je daar last van hebt, dan heb je volgens mij ergens anders last van. :)

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik meestal de posts niet lees omdat het lastiger is, dus de schrijver zelf zou er voordeel bij hebben als ie zorgvuldiger typt, maar om nu te zeggen dat mensen er echt last van kunnen hebben, dat zou ik bijna pulp noemen! ;)

Dit is trouwens ook een mooie zin:
Ik spreek online een aantal mensen met zware dyslextie en die typen redleijk!
spreken online.
dyslextie met een t.
en redleijk.
Ben je dat nu aan het doen, of spreek je ze vaak online?

Niet dat ik er echt last van heb maar toch, als je iemand wil overtuigen om beter te typen, moet je dat zelf natuurlijk ook doen.. alhoewel iedereen je, denk ik,,,,,.. begrijpt! :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dit is trouwens ook een mooie zin:

spreken online.
dyslextie met een t.
en redleijk.

Niet dat ik er echt last van heb maar toch.. lol

Ook je gevoel voor humor in de kerstboom gehangen, mijn heer Busca!? ;)

Met last van bedoelde ik eigenlijk de grote groep mensen met dyslexie die online redelijk begrijpelijk en overzichtelijk proberen over te komen. Je kunt je verbazen over de grote hoeveelheid mensen die eraan lijdt en er geen zichtbaar probleem van maakt! Ik vrees dat het typegedrag in eerder genoemde zijn posts meer te wijten is aan turbotaal en gimmick, last heb ik er uiteraard niet van, want ik type ook maar als een boerelull op dit forum! :)

Het kan alleen de verkeerde mensen op hun tenentrappen als type- en taalgebruik verwikkeld raakt en onder de noemer dyslexie weggeschreven wordt!

Mooie zin die laatste, zie je hoe ik 'noemer' en 'weggeschreven'gebruik, zo combineer je wiskunde met spreekwoorden en gezegden.. ik ken er nog veul meer uit menne hoed toveruh! ;)

Ik prefereer zinnige informatie in een slecht opgebouwde zin boven een perfect grammaticaal kloppende zin met onzin.

Ik liep gisteren 100 graden celcius met een wijnbal tussen mijn tenen.
Verrekt skon dieje lempkes op dieje,,,,,, evolver!

:)

ge moet oe eige er nie tegenaan bemoeien

Dat is dus het mooie aan dyslexie (en ook aan dyscalculie (zoek daar maar eens op op dit forum ;)) dat mensen vaak zoiets hebben van "je verzint het". Die worden nooit serieus genomen (qua 'ziekte' dan).
Lees maar eens een keer een forum over dyslexie en dyscalculie.. je zult versteld staan hoevaak mensen zeggen (net als hier op het synthforum): "Eindelijk, lotgenoten die me niet gek noemen!"

Maar genoeg hierover... marc marc... die vocoders! http://www.xs4all.nl/~marcmarc/ele/voc24/index.html

jezus ben ik ff weg ,....

jezus ben ik ff weg ,....

ben ik ff weg ,...ben ik t middelpunt van de belangsteling ;
iedereen kent me straks als die jongen met die...post !!!
kan nog veel meer dan dat :D daarover volgend jaar meer,

;Origineel geplaatst door JohnnyBusca
en het is al vaker ter sprake gekomen hier op het forum.
Dyslexie is niet leuk, vooral niet voor de mensen die eraan lijden.

correctie ; ik heb t woord dyslexie ...niet in mn mond genomen
ik schijn nogal een ad druk mannetje te zijn,....;zit soms met mn hoofd zin verder dan wat ik typ,
of je kan het ook zoo zien mn getyp loopt soms een zin achter!
iig ; wat zich weer uit in "ff snel" iets neer brabbelen,
wat weer resulteerdt in "voor sommige"warrige post,

tis waar als k mn post ga correcten ,..dan zou het een SHONER FORUM zijn , hihi

met de [sorry] het volgende citaat benk t wel weer erg eens
Ik prefereer zinnige informatie in een slecht opgebouwde zin boven een perfect grammaticaal kloppende zin met onzin.

:geslaagd: :geslaagd: :geslaagd:
wat hebben we geleerd ; alles kan beter; mn posts / mn set-up / het klimaat / t aantal vrouwen op t forum , mmm / banksaldo ...noem t maar op

MENSJES iig tot volgend jaar en muchos grande sound making happines in 2006

:engel: :engel: :engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back