Synthesist
Getoetst lid
Jaja, velen hier zullen het allebei wel
vinden, maar het gaat nu even om wat de betere is van de twee.
vandaag was ik bij Feedback apeldoorn en daar heb ik me laten informeren over mixers. Voor mijn budget zeiden ze dat ik het beste voor phonic kon gaan, omdat deze een stuk beter zou klinken dan behringer. 't Spul ziet er echter van de buitenkant hetzelfde uit, alleen phonic is duurder. Wel heb ik even aan zowel een behringer als een phonic gevoeld (wel twee verschillende modellen trouwens) en de phonic voelde wat stabieler aan
Over Yamaha MG mixers waren ze trouwens niet zo te spreken daar...
Barst los!

vinden, maar het gaat nu even om wat de betere is van de twee. vandaag was ik bij Feedback apeldoorn en daar heb ik me laten informeren over mixers. Voor mijn budget zeiden ze dat ik het beste voor phonic kon gaan, omdat deze een stuk beter zou klinken dan behringer. 't Spul ziet er echter van de buitenkant hetzelfde uit, alleen phonic is duurder. Wel heb ik even aan zowel een behringer als een phonic gevoeld (wel twee verschillende modellen trouwens) en de phonic voelde wat stabieler aan
Over Yamaha MG mixers waren ze trouwens niet zo te spreken daar...
Barst los!

). Enfin, geen verschil tussen Phonic en Behringer dus, en uitstekend voor el-cheapo ruisloze voorversterking.
dat wist ik niet!