Feedback komt ook in Eindhoven

Nieuwe Feedback-muziek Eindhoven !!!!!!

Nieuwe Feedback-muziek Eindhoven !!!!!!

Feedback heeft een nieuwe vesteging gekregen in Eindhoven.

Ze heben dus nu panden in 4 plaatsen...

Naar ik begrepen heb is/ wordt het pand een 1800 vierkante meters.

Het is een samenvoeging van EMI eindhoven en Conijn muziek.

Opgekocht door Feedback muziek.

Het pand is nu gevestigd aan de Generaal Bothastraat in Eindhoven.

Naar ik begrepen heb gaat het assortiment ook uitgebreid worden....

Sorry , voor de evetuele onjuistheden....

Geweldig, krijgen we daar 2 groepen verkopers.
Eentje die je weg probeert te kijken en een andere die je probeert te negeren.

(zow, dat lucht op)

Gewoon keihard terugkijken naar die gasten, Fuse. Met voldoende oefening kan ook jij een topklasse wegkijker worden. De felbegeerde zwarte wegkijkers band verdien je wanneer alle verkopers zwetend het pand verlaten als resultaat van jouw prangende blikken.

En het negeren van negerende verkopers vereist natuurlijk aanzienlijk minder training; een beetje forum lid zal hier inmiddels z'n hand niet meer voor omdraaien.

Moa, als er bij de olympische spelen ooit nog eens de sport 'irritante vragen stellen' toegelaten wordt zal ik zeker een gooi doen. ;)

Ik doe mee in de categorie 'onbeschofte antwoorden geven op irritante verkopers die me niet met rust laten'

Bij EMI,

zit/zat een hele fijne gozer hoor. Hoe heet ie nou ook al weer; remco volgens mij.

Je kon lekker in die studio alleen zitten met het geen wat je wilde uittesten.

En remco gaf ook gewoon goede en eerlijke antwoorden naar mij weten.

Vindt het wel mee vallen bij EMI...

Ik hoop dat ze wel een hoop dingen extra gaan krijgen. en gewoon een lekker breed assortiment !

Origineel geplaatst door jaccis
Bij EMI,.......

ik heb ook nooit zo'n moeite met het personeel van EMI gehad. En waarom vragen stellen aan verkopers die toch nooit alles kunnen weten over die bergen gear die ze in hun winkel hebben staan als je synthforum hebt ? ;)
EMI was voor mij een plaats waar ik op m'n gemak spullen kon uitproberen (dit in tegenstelling tot Conijn), en waar ik voor soms best leuke prijsjes mooie spullen kon scoren. EMI ga ik missen. Ook vind ik het eigenlijk helemaal niet zo'n beste ontwikkeling als er 2, wat grotere, winkels hier in Eindhoven gaan verdwijnen om plaats te maken voor 1 nog grotere, ondanks het feit dat ik erg gelukkig ben met de komst van Feedback naar Eindhoven.

Eerst maar eens kijken hoe e.e.a. uit gaat pakken, daarna is er nog tijd genoeg om te zeiken. :)

Bij EMI,

zit/zat een hele fijne gozer hoor. Hoe heet ie nou ook al weer; remco volgens mij.

Je kon lekker in die studio alleen zitten met het geen wat je wilde uittesten.

En remco gaf ook gewoon goede en eerlijke antwoorden naar mij weten.

...

klopt, 'n aardige & eerlijke gast is dat. EMI was alleen de laatste jaren belachelijk duur vergeleken met de concurrentie, zowel online als IRL.

Ik kreeg net ook een krantje van Feedback dat ze nu ook in Eindhoven zitten, en aan de tenaamstelling te zeggen hebben ze het adressenbestand van EMI gebruikt...

Ik ben altijd heel blij geweest met EMI: Remco is ook een echte synthfreak, en daar kon je dan lekker mee discussieren. Ik heb wel eens wat Behringer en Akai probleempjes gehad, maar die heeft hij/EMI allemaal héél keurig opgelost! Hun service was gewoon heel goed!

Verder hoop ik dat i4 het hoofd boven water weet te houden, want nu krijgen ze ineens flinke concurrentie!

Was er van de week nog even en ze zijn er nog steeds aan het verbouwen.
Wat me trouwens opviel is dat ze daar gewoon aan het werk waren met hout enzo en er dikke laag met stof op diverse mengtafels lag. Niet echt bevorderlijk voor de levensduur lijkt me zo.
Toch wel rouwdouwers daar dan.

Heb je je wegkijkkunsten nog geoefend, of alleen wat irritante vragen over dat stof gesteld?

mmm, daar dus geen mengpanelen kopen :D

Weet iemand hoe ik er vanaf station eidhoven met de bus kom ?? :D

generaal bothastraat ( of zoiets ) welke lijn ik moet hebben vanaf station ?

i4 zit nog steeds op de Hoogstraat. Prima zaak en met veel dingen minstens zo goedkoop als feedback.

Als ze 't hoofd niet boven water kunnen houden, moeten ze die Hummer met i4-opdruk van ze maar verkopen :)

mmm, daar dus geen mengpanelen kopen :D

Weet iemand hoe ik er vanaf station eidhoven met de bus kom ?? :D

generaal bothastraat ( of zoiets ) welke lijn ik moet hebben vanaf station ?

Gewoon naar Eindhoven CS gaan en dan 15 min. lopen. Is vrijwel een rechte weg erheen (parallel aan 't spoor lopen).

Bij 't groene "kruisje" is 't dus..

Attachments

• map.gif
    map.gif
    32,5 KB · Bekeken: 113
I know wou wires halen zaten geheel onder het stof, echt bijna alles snap niet hoe ze dat dalijk gaan verkopen ;)

Back