audiozaak in de buurt van den Bosch

fscker

bad motherfscker
Ik ben van plan om een nieuwe headphone te kopen, maar ik zit te twijfelen tussen een Beyerdynamic DT 990 PRO en een AKG 240 Studio. Nu wil ik niet blindelings de gok gaan wagen dus ben ik op zoek naar een winkel in de buurt den Bosch waar ik deze zou kunnen beluisteren. Iemand tips?

alvast bedankt

IN den Bosch ook goed? Vroeger werkte ik als vertegenwoordiger in die regio. Als ik mij niet vergis zit een muziekzaak in de Vughterstraat, schuin tegenover zo'n design keuken winkel op de T-splitsing van de St Jorisstraat(?). Ik heb daar recentelijk nog 2 keyboard krukken vandaan gehaald. Het is niet zo'n grote zaak. Maar ze hebben er van alles voor zover ik weet. Maarre Sorry, geen FLAUW idee hoe die toko heet.

Weet je welke ik bedoel misschien?

:biertje:

Jij bedoeld Goossens & Swagerman. Helaas hebben ze daar alleen Sennheiser. Er is wel 1 winkel hier ( Hobo Hifi ( waar ze overigens 229,95 durven te vragen voor die DT990 PRO, terwijl ie bij Thomann staat voor 139 geloof ik ) ) waar ze de Beyerdynamic hebben, maar AKG kunnen ze weer niet aankomen. Voor de rest zijn er geen winkels waar ze een van beide merken hebben dus dat is klote.

Ai, dat is balen,

Toch een keer even naar de Feedback dan ofzo.. Als je in de buurt bent.. Ik weet alleen dat je nog conijn muziekhandel in Eindhoven hebt. Das een hele grote. Daar kun je luisteren iig. Struin dan even i-net af waar je het goedkoopst je keuze kan halen..

(ik was aan :koffie: bevalt even goed..)

Wessing Muziek (Geertruikerkhof 3) heeft AKG. Ik weet niet of ze ook Beyerdynamic hebben. Ik geloof dat ze die wel ooit hebben gehad... Ik ga zelf vaak naar de Udense Muziekhandel, ook al woon ik in Den Bosch, misschien dat zij beide merken hebben.
Of kijk even op GoudenGids.nl, en zoek muziekzaken in de regio. Bel ze en voila... je weet weer meer :)
Anders moet je gewoon toch in Den Bosch even heen en weer lopen tussen Wessing en Hobo, beide hoofdtelefoons uitproberen en vrolijk bij Thomann bestellen.
Bij Hobo zijn ze trouwens vaak erg schappelijk, er zal vast wat van de prijs afkunnen als je ze zegt dat dezelfde hoofdtelefoon elders goedkoper is.

gewoon de DT bestellen bij thomann ..... krijg je geen spijt van :okdan:

die DT heb ik bij een andere zaak in NL ook al erg duur gezien (189)
lijkt wel of dat normale prijs is in NL ofzo ...

denk dat ze bij thomann ook nog wel zo redelijk zijn dat je m mag terug sturen als ie niet bevalt, moet je dit wel eerst ff overleggen

bedankt voor de reacties!

Wous > conijn muziekhandel heb ik al eens eerder iets over gehoord. Tijd om eens een keer langs te gaan.

Chinetti > Wessing Muziek ja. :stupid Was vergeten dat die er ook is. Zal ze morgen eens ff snel bellen.
Ik ben trouwens al eens eerder bij Hobo Hifi geweest en daar is het idd goed mogelijk om nog eens iets af te dingen, te meer ook omdat het spul dat ze verkopen voornamelijk toch wel het duurdere spul is. Maargoed, ik was niet van plan om daar een koptelefoon te gaan kopen, had alleen zoiets van 'what the fuck' toen ik die vraagprijs van ze hoorde.

ReSoNaNcE> Ik ben wel van plan om bij Thomann te bestellen ja. Lekker goedkoop en goede service. Wat jij zegt kan ook, maar ik wil juist voorkomen dat ik dadelijk bijvoorbeeld de DT kies, dan toch twijfel en hem omruil voor de 240 studio om vervolgens tot de conclusie te komen dat de DT toch beter was.

i4 musique in eindhoven is ook een leuk zakie

:peukie:

ja daar zag ik de DT990 dus voor 189 ipv 139 8o)

maar i4 is zeker wel relax je kunt wel wat afdingen maar 50 euro op bijna 200 euro?
mja nee heb je ..... ja kun je krijgen :)

Back