Naton.Rozenburg
Ouwe rot
Ik dacht dat George Lucas het space ship geluidje opgenomen had bij het doospoelen van zijn wc ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het script van de nieuwe reeks Star Wars filmpjes kwam in ieder geval wel uit z'n reet, dus het zou me niets verbazen...Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik dacht dat George Lucas het space ship geluidje opgenomen had bij het doospoelen van zijn wc ..
Het script van de nieuwe reeks Star Wars filmpjes kwam in ieder geval wel uit z'n reet, dus het zou me niets verbazen...
Origineel geplaatst door Camiel Toe
Ja maar, je moet de prequel films dan ook minstens 25 keer bekijken voordat je ze goed vindt...Jullie begrijpen er ook niets van.![]()
![]()
Origineel geplaatst door D Sinister
Wow ik heb ze alle 3 nog geen 3 keer gezien en vind ze nu al goed.....behalve die liefdes scenes dan, dat duurt veel te lang en voegt niets toe.
Origineel geplaatst door MrM Padmé is de vrouw waarop die Anakin verliefd wordt, waardoor hij een Dark Lord word...
[/B]
Origineel geplaatst door MrM
Voegt niets toe?
Padmé is de vrouw waarop die Anakin verliefd wordt, waardoor hij een Dark Lord word...
Ze eet nog net géén appel (?)
Langdraderig; ja.
Nuttig om te weten voor de verhaal lijn?
Ja, met name als je alle 6 de delen weet is het toch essentieel om te weten wie en wat Padmé is.
Origineel geplaatst door Slipperman
Verhaal is eigenlijk erg simpel,
In deel 2 zie je anakin skywalker opgroeien en daar ontmoet hij padme, de dubbelgangster van queen amalia waarbij ze in deel 3 dus met elkaar zijn verloofd. Omdat anakin telkens die nachtmerries krijgt over de geboorte van dat kind (luke skywalker geloof ik?) zoekt hi dus naar een manier om dit te voorkomen. De senator (die eigenlijk de sith lord is) merkt dat anakin erg makkelijk om te praten is wat hij dus ook doet. Anakin in de waan latend dat hij Padme kan redden als hij bij the dark side aansluit. Echter, juist doordat hij dit doet komt de droom uit...
Zit wel sterk verhaal in vind ik alleen vind de verfilming een beetje minder. Het was idd meer een stukje technologie laten zien dan wat anders... Vond sommige dingen te lang dradig, andere dingen mochten verder uitgewerkt worden en opzich... Hmm weet niet...
Maar de geluiden zijn altijd interresant...
Overigens, die ene generaal (die door obi wan kenobi word afgemaakt. Die rare robot zeg maar), is dat een vocoder? Vind het erg raar klinken eigenlijk...
Origineel geplaatst door Camiel Toe
En haar vader is Lando Calrissian.
Origineel geplaatst door Slipperman
amalia