ableton probleem! (help)

Ustka_Slupsk

Stamgast
hi mensen

ik heb net een dikke liveset gemaakt in ableton 5.

Nu probeer ik hem te renderen to disk. Maar na de rendering, als ik de wav file terug luister, valt het hele geluid op een bepaald moment weg en is er niets meer te horen tot de rest van de file. Het moment waarop dit gebeurt is op zich niet speciaal, midden in een nummer.

weet iemand misschien hoe dit komt? en hoe ik dit op kan lossen?

thanx!

U_S

of heb je aan je mastervolume/speaker on handles getrokken perongeluk?

Origineel geplaatst door razmatazz
Bekend probleem, gebruik versie 4 ipv 5, Ableton 5 zit vol met bugs.
Anders even mailen met ableton.

zou ik graag willen. 5 vind ik echt in alle opzichten achteruit gegaan qua stabiliteit. Probeer maar eens een third party plugin te vinden die je sets niet fuckt :(

anyway - ik wilde dus weer een live set maken met live 4, maar wat nu, ik open live 4 en alle nummers zijn niet meer gewarp marked!!? - hoe krijg ik de warp marks er weer aan, weet iemand dat?

bekend probleem? vol met bugs? ik gebruik 5 sinds de release en ik heb nix van de problemen die jullie noemen.

utska_slupsk: heb je geen automation in je set die de boel halverwege mute ofzo?

...heeft iemand ng idee hoe het komt dat als ik mijn files in live 4 open (mijn tracks dan, niet live files), dat ze dan niet meer gewarpmarked zijn? ik open ze vanuit hetzelfde folder als altijd..

U_S

Toch vreemd wat ik hier lees, ik vind LIVE 5 gewoon schitterend op alle vlak ! Ben er heel tevreden mee.

Back