Iemand een gratis SSL>?

trash

Ouwe rot
Nou?

Vooruit dan maar.

hierzo.

Even wat info, je zult even moeten registeren, daarna add je de plug to cart, dan checkout, en dan kun je deze downloaden.

SSL_LMC1_2

LMC-1.jpg

Laatst gewijzigd:
thanks for the tip ! :)
gratis wordt in NL altijd gewaardeerd :P

Maks had deze al in oktober gepost, hier Vind je de originele post.

Die zoekmachine toch ;)

Origineel geplaatst door The Q
Maks had deze al in oktober gepost, hier Vind je de originele post.

Die zoekmachine toch ;)

Het is zeer mooi dat je me daar op wil wijzen, maar dit is nieuws van vandaag, want het betreft hier een pc versie.

ahh is de windows versie ook al uit...

Heb de mac versie en hij klinkt SUPER ! Even mee gekloot op wat tracks van mezelf en gewoon wat demo tracks van de SOS ed. Klinkt erg goed en is idd gewoon goed te gebruiken als je Phil Collins drumsound wilt emuleren...

Origineel geplaatst door razmatazz
Het is zeer mooi dat je me daar op wil wijzen, maar dit is nieuws van vandaag, want het betreft hier een pc versie.

Leuk is dat altijd he......die voorbarigheid op ons mooie forum......

Eerst commentaar geven en er daarna achterkomen dat ze voor niks hun mond opendoen. Jammer....

Ik zie een reden voor excuses! :D

klinkt ie ook goed?

lekker extreem!

tnx!
cool dat dit spul gratis is

Gratis, gratis.... in ruil voor wat privacy bedoel je...
Je kan gelukkig wel al downloaden voor at je je account hebt geconfirmeerd...

Origineel geplaatst door virkaz
klinkt ie ook goed?

Dat is iets wat je beter zelf kunt bepalen, heb andere oren en andere smaak.
Maar vaak klinken deze soort plugs wel ok hoor, mischien moet je je afvragen of het functioneel voor je is.
De plugin dikt extreem aan, en dan doel ik niet op brickwall compressie, maar meer op satureren, hij perst in plaats van pompt.
Leuk voor snares en alle wat je een beetje wil vernietigen. Kortom een leuke plug voor weinig geld :D

Dat is iets wat je beter zelf kunt bepalen, heb andere oren en andere smaak.
Maar vaak klinken deze soort plugs wel ok hoor, mischien moet je je afvragen of het functioneel voor je is.
De plugin dikt extreem aan, en dan doel ik niet op brickwall compressie, maar meer op satureren, hij perst in plaats van pompt.
Leuk voor snares en alle wat je een beetje wil vernietigen. Kortom een leuke plug voor weinig geld :D

Ik zal hem eens proberen!

He Nolet,

Tis net alsof je avatar spontaan in zingen is uitgebarsten :D

Origineel geplaatst door gnudde
He Nolet,

Tis net alsof je avatar spontaan in zingen is uitgebarsten :D

Jou Avatar heeft ook wel wat van ouwe Phil weg...in zijn goeie tijd dan. Voordat ie met de Kerstman op de poster ging voor Sky Radio.

Back