Wie is de beste vage shit producer?

autechre met de nadruk op *SHIT* want die lui zijn compleet afgegleden..... terwijl acts als Plaid en BOC alleen maar beter zijn geworden..imho..... vindt trouwens super colider ook TE vaag..vooral live is het echt bizar...

o ja...vergeten...ach keuzes....keuzes...daarentegen staat merzbow er wel tussen...en dat is echt vage shit...
autechre live is trouwens wel heel ok....

Origineel geplaatst door olafmol
autechre met de nadruk op *SHIT* want die lui zijn compleet afgegleden..... terwijl acts als Plaid en BOC alleen maar beter zijn geworden..imho..... vindt trouwens super colider ook TE vaag..vooral live is het echt bizar...

Nou... de laatste B.O.C vindt ik toch erg tegen vallen.
Autechre snap ik niet meer.
Bedoel je Jamie lidel live ? of echt Cristian Vogel en Jamie lidel
als Super Collider live ?
Die zou ik wel graag een keer samen live willen zien.
Jamie lidel alleen live is echt en van de vetste live optredens die ik ooit gezien heb.

ik vind "vage shit" een beetje waardeloze naam. er zijn in de loop der tijd al betere beschrijvingen geweest. 'electronica' is veel gebruikt, net als 'cliqhop'. dekt de lading net iets beter. ik bedoel, veel hippie muziek is ook vage shit.

die nieuwe van bola (jello - voille), kippevel gewoon...
autechre is trouwens ongeveer hetzelfde als gescom...

voor de masochist: karl-heinz stockhausen

oude funckstorung, ook leuk
helemaal wild en bizar: richard devine

nauwelijks bekend en ook zeer zeer goed: l'usine icl

maar het beste piep/knor nummer dat ik ken is de autechre remix van beaumont hannant's 'psi onyx'
die mogen ze op mijn begrafenis draaien...

begrafenis muziek! een nieuwe thread! ;)

hehe geen idee maar de namen gegeven komen mij niet bekend voor, maar dat kan ook door dat feestje van gisteren komen...

goed punt en vergeet de rest van zijn slager vrienden niet

Aphex Twin! Wat mij betreft geen discussie mogelijk!

Origineel geplaatst door dextah

Trance ook

Hweb je het dan over de huidige herrie die trance genoemd word of die versie uit de gouwe ouwe tijd?

Back