dextah
Ouwe rot
Huidige herrieOrigineel geplaatst door Tron
Hweb je het dan over de huidige herrie die trance genoemd word of die versie uit de gouwe ouwe tijd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Huidige herrieOrigineel geplaatst door Tron
Hweb je het dan over de huidige herrie die trance genoemd word of die versie uit de gouwe ouwe tijd?
Origineel geplaatst door dextah
Huidige herrie

Origineel geplaatst door Tron
Ok dan ben ik het met je eens
anyway Squar Pucher is ook erg vaag en shit
Origineel geplaatst door marten
Aphex Twin! Wat mij betreft geen discussie mogelijk!
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Was altijd grote fan van Autechre....vanaf het begin zeg maar......tegenwoordig maken ze alleen nog maar arifartie wiskundig door Kyma vermangelde schijtmuziek.

Origineel geplaatst door ernest@303.nu
en trek de Autechres ook erg goed (allemaal). En ook Squarepusher/kid606/eigenlijk alles wat hier genoemd is....
Origineel geplaatst door funxiun
Gisteravond op de NPS gekeken naar 2 balletdanseressen die dansten op minimale klassieke werken van Steve Reich.
Helemaal te wauwie! (Die muziek dan).
Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Wat de muziek betreft... het was vaak niet meer dan het constant herhalen van een simpel riedeltje. Niet echt vaag, maar vaak wel heel saai
Origineel geplaatst door bob303vs909
jongens, dat was een stuk van Anne Theresa de Kersmaeker...zeer beroemd en vernieuwende dans...als je nou eens een keer de kans krijgt, kijk dan naar Rosas danst Rosas, van de Keersmaeer uit 1983...prachtig...prachtig...met zeer minimaal percusieve muziek en prachtige minimale dans....

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Ik heb trouwens wat meer over Steve Reich opgezocht. Die vent is inderdaad super-vaag. Muziek voor tape-recorder? Hmmm... ik heb nog een interessante compositie voor fluitketel en koffiezetapparaat![]()