Wie is de beste vage shit producer?

Hmmm. Vage shit die nog niet voorbij gekomen is:
1. Laurie Anderson, voorbeeld voor Bjork geweest misschien.
2. Prong, Ik begrijp dit niet.
3. Pere Ubu, herrie zonder enige correlatie, vind ik.

Lijkt me leuk om de 2020 meningen te horen over vage shit muziek.. mijn favo music

131890376_211020727284413_2848486322470392102_n.png

Dit komt uit een facebook groep dat van abnormale muziek houd,... zal vast wel wat voor de liefhebber tussen zitten !!!

En vage shit is best breed,,, dat kan varieren van ambient tot hardcore en beyond...:beard:

Iannis Xenakis
John Cage
Stockhausen

Dat soort gasten. Ik vind 't meestal maar niets. Maar "vage shit" is het zeker.

Omdat Beethoven vandaag 250 geworden is.

Wat denk je dat de mensen in zijn tijd dachten van zijn Grosse Fuge?

Vage shit! :)

Wikipedia:
A reviewer writing for the Allgemeine musikalische Zeitung in 1826 described the fugue as "incomprehensible, like Chinese" and "a confusion of Babel""
"Music analysts and critics have described the Grosse Fuge as "inaccessible", "eccentric", "filled with paradoxes", and "Armageddon". "[It] stands out as the most problematic single work in Beethoven's output and ... doubtless in the entire literature of music," writes critic and musicologist Joseph Kerman of the fugue.

Bahamut;n3801561 schreef:
Wat denk je dat de mensen in zijn tijd dachten van zijn Grosse Fuge?

Hey, tof.. verbonden geesten :D Ik had "Ludwig van" precies om die reden al in zitten tikken vanmiddag, maar toch weer weggehaald.

Inderdaad een hoogtepunt in vage shit..

Probeer dan zeker ook uitvoeringen door Graindelavoix.. die zijn op zichzelf al meesters vd vage performance shit.

Erg vet. Vind het helemaal niet vaag. Maar soms klinkt de muziek wat psycho. Las daarna in de comment dat Carlo Gesualdo zijn hele familie heeft vermoord.

Kronos Kwartet heeft een aantal zeer vage werken.

FSOL-Lifeforms valt in ieder geval in de categorie vage shit
Can was indertijd ook wel een bandje wat behoorlijk experimenteel was.
Gong en Henry Cow waren ook wel vaag zo nu en dan.

Back