Grooote gate thread
Grooote gate thread
klopt voor korte percusieve dingen is de 3630 best leuk en het compressed maar
ik heb ook vaak omdat ik meer richting electro d&b maak dat buizendiastortion on een bassdrum die een lange release heeft de 3630 gewoon open blijft staan
of ik moet mn afstelling anders afstellen en krijgweer niet de sound die ik wil
en dat is toch wat we willen ,...de sound
mischien ff een lijstje maken met gating tyden / van verschillende merken
hey patatje [juur]die d&R dual noise gate van mij is dat niks voor onze gate gast heer Dione ??????
Grooote gate thread
Origineel geplaatst door dione
alleen das allemaal in ponden...met verzenden en andere stekkers kom je meestal veel duurder uit als met Nederlandse spullen...
- ok mee ens zag alleen dat er wel lekker spul bijzat voor niet eg veel dbx drawmer enso ,..
voorbeeld : er staat een M-One voor 135 pond...das omgerekend 206,65...tel daar nog de verzendkosten bij op,plus een ander stekkertje...en je komt al ver boven de 225 euro waar ik er 1 voor te koop heb...
- best geintreseerd maar moet ook eerst verkopen [komt een polyvoks aan gna gna]
en ja...de DBX is sneller als 0.1 milliseconde...die ik nu heb is 5 ms...en de Alesis (zo uit mn hoofd) is 20ms...klinkt niet als veel,maar bijvoorbeeld de gate die ik nu heb produceert al snel kraakjes bij geluiden met een langzamere attack...
klopt voor korte percusieve dingen is de 3630 best leuk en het compressed maar
ik heb ook vaak omdat ik meer richting electro d&b maak dat buizendiastortion on een bassdrum die een lange release heeft de 3630 gewoon open blijft staan
of ik moet mn afstelling anders afstellen en krijgweer niet de sound die ik wil
en dat is toch wat we willen ,...de sound
mischien ff een lijstje maken met gating tyden / van verschillende merken
hey patatje [juur]die d&R dual noise gate van mij is dat niks voor onze gate gast heer Dione ??????

,de nieuwe versie is vooral verbeterd op het gebied van de gates (sneller,beter in te stellen)...