Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Patat Met
Omega 8
Maar deze synth kan nog veel meer als alleen de memorymoog nadoen.
![]()

Origineel geplaatst door sunny pedaal
goede poging:
alesis andromeda A6

Origineel geplaatst door Cisco
Omega-8 komt zonder twijfel het meest in de buurt?! Heb een memorymoog een jaartje geleden gehad, maar heb 'em weggedaan vanwege defectheid?! 3 x geprobeerd te laten repareren, helaas zonder enig succes...![]()
Heb hier al een jaar of twee een Studio Electronics Omega-8 staan, heb deze bak gekocht van een vriend van mij die woonachtend is in Canada en werkt als "outboard-designer" voor de firma Studio Electronics. Heb dit ex-demo model destijds overgenomen voor $2250,- dus heb daar niet erg lang over na hoeven denken! Gebruik de Omega-8 hedendaags niet heel erg veel, maar durf best te zeggen dat ik hem misschien wel beter vind klinken als de orginele memorymoog?! Dit is absoluut een persoonlijke mening, maar na in het bezit te zijn geweest van het orgineel? Heb ik volgens mij toch een deel recht van spreken... De Omega-8 is naar mijn mening zelfs in staat er een schepje bovenop te doen! Ik wil best wel eens een demo hier posten, maar persoonlijk hou ik daar niet zo van, want met dit type en dure synthesizers moet je het gewoon "voelen" !
peace...
Cis
Origineel geplaatst door R-ond
doe maar een oberheim matrix![]()