sonicfinger plug-ins!!

die zijn inderdaad wreed goed...er zijn maar weinig plug-ins die beter zijn als het origineel,maar deze dus wel...wel prijzig,maar dan heb je ook wat...

Vet man, zou daar ook het behringer aan zee effect bij zitten dat bij gratis bij hun mixers wordt geleverd? :D

Die VHSM wordt ook in Wisseloord Sudios gebruikt om punk- en lo-fi bandjes echter te laten klinken.

Sonic Finger is nu bezig met een Garage-plug, speciaal voor punkbands. De simulatie is zo natuurgetrouw, dat zelfs de resonerende garagedeur realtime word berekend. I can't wait!

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Wat een dure plugin voor "geen geluid" die dead quinator ofzo...
$475 is dat echt waard??:stupid

Zeker! Luister de samples maar 'ns! Jammer dat het mp3 is, maar de kwaliteit is echt fantastisch. Is het geld dubbel en dwars waard, ik ga er direct twee bestellen!!

Origineel geplaatst door ez`
Zeker! Luister de samples maar 'ns! Jammer dat het mp3 is, maar de kwaliteit is echt fantastisch. Is het geld dubbel en dwars waard, ik ga er direct twee bestellen!!

en dan in serie gebruik, zodat je dubbel van het effect kunt profiteren.

eh ik hoor niks ? ;)

maar what's next ? het motorgeluid van een eend die je in je rolls kan inbouwen ? volgens mij zijn er al genoeg lelijke klinken digitale distortions ..

Ik hoorde dat ze bezig zijn met een eierdozen-simulatie plugin... verbetert de akoestiek van je kamer DRASTISCH!!!!

Ik hoorde dat ze bezig zijn met een eierdozen-simulatie plugin... verbetert de akoestiek van je kamer DRASTISCH!!!!

hahahaha ...

Origineel geplaatst door MadR
hahahaha ...

Moeten we dit nou grappig vinden ? }:|

Incredible Room Simulation Plugin...
This plugin is so high fidelity you won't believe your ears.

room.png

Deze doet tenminste wat, die SonicFinger hebben enkel in 2005 Windows support, en het is alweer 2006 hè...

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Moeten we dit nou grappig vinden ? }:|

je kan beter vragen wrm ze mij niet gemoddeld hebben om te zien wat voor invloed ik een studio heb op de vocalist ..

:duivels:

Back