2 minuutjes muziek

Resonance

Turn up the reso!
Ik heb eens een poging gedaan ''muziek'' te maken ipv herrie.... wat voor mij een hele opgave is aangezien ik een leek ben op t muzikale gebied...

Heb eens geoefent met akkoorden en wat melodie .. en drums :)

En eigenlijk verbaasde ik me dat t allemaal redelijk in toon klinkt en niet vals (in mijn oren tenminste)....

Gebruikte synths : Nordrack 2 / Virus C / Nova ....

En Kontakt voor de drum samples ...

http://s58.yousendit.com/d.aspx?id=084APX5EYVG0S0JNBZ7ZZGKBP2

Tis maar een kort stukje (2 min) aangezien het puur om te oefenen was ....

Ben benieuwd naar wat reacties :)

Laatst gewijzigd:
Geen reactie is nog altijd beter als 1 negatieve reactie .. zal ik maar vanuit gaan :confused:

niemand iets negatiefs te melden? positief mag ook alleen leer ik meer van negatieve reacties :geslaagd:

best wel aardig en sfeervol. Ik vind allen de keuze van je drumgeluiden niet zo. Als dit om te proberen was, is het misschien best wel een goed idee om het verder uit te werken. :)

Bedankt voor t luisteren allemaal :)

toch wel een beetje frustrerend dat ik misschien in dit soort muziek (al klinkt dit nog een beetje kaal en onafgewerkt)
betere feedback en in mijn oren ook resultaat boek dan in muziek die ik zelf leuk vindt om te luisteren (hardcore / techno etc. stevige stamp muziek). Misschien toch nog maar eens vaker pogingen doen dit soort muziek te maken .. en misschien vooral vaker naar dit soort muziek luisteren :eureka:

Erg lekkar idd, drums zijn niet super, maar verder lekker chill idd.. :okdan:

Misschien iets meer met panning doen?

was al bezig met die drums vervangen door de machinedrum .... wat rhytm delaytjes etc. misschien nog iets met de panning doen is idd ook nog een idee ....

zal er binnekort weer ff mee bezig :)

bedankt voor t luisteren :)

kan kloppen .....geloof dat t bij yousendit ongeveer een weekie blijft staan ofzo ....

ik upload m nog wel es weer als ik die drums heb veranderd :)

Back