wie vind je de beste house producer?

wie vind je de beste house producer?

• Joe Clausell

Stemmen: 0 0,0%
  • Kerri Chandler

Stemmen: 2 9,1%
  • Dennis Ferrer

• Glenn Underground

Stemmen: 1 4,5%
  • Masters at Work

Stemmen: 6 27,3%
  • Mateo&Matos

Stemmen: 1 4,5%
  • Dobre onder al z'n namen ;)

Stemmen: 6 27,3%
  • Joey Negro

Stemmen: 3 13,6%
  • Todd Terry

Stemmen: 3 13,6%
  • Blaze

• Totaal aantal stemmers
    22

olafmol

[EXPANSIONS]
nou we toch bezig zijn, wie vind je de beste (DEEP)HOUSE/US GARAGE producer en WAAROM?? ja bij lange na niet alle goeie producerts er neergezet, maar ik mag er maar 10 neerzetten..dus als je een andere naam wilt voten, gewoon in je reactie plaatsen..

ohja..misschien handig om erbij te zeggen: ik heb het hier over house in de niet-algemene zin, dus geen trance of club e.d. .. maar de "echte" house sound zoals die oorspronkelijk uit de VS komt... ;)

ikzelf heb op Kerri Chandler gevote....die gozer maakt al zo lang zulke goeie muziek....altijd superVET! vooral z'n warme donkere sound met veel soul maar ook veel OEMPH voor de dansvloer spreken me erg aan..... signature is denk ik wel z'n FM baslijnen die gelijk lopen met de kickdrums....

Olaf

Argghhh, nee niet weeeeeer..

ik ken ze jammer genoeg niet.. ik ben geen held in namen, alleen weet ik of een nummer lekker is of niet..

Laatst gewijzigd:
hee een stem op joey negro zonder motivatie!

Origineel geplaatst door ><i

wie nomineer je?

Laten we jou maar doen... wilde dat eerst neerzetten maar er ging iets mis en besloot toch maar geeriteerd te reageren op het feit dat er nog zo'n enqute op gezet is

Waar is sander when you need him

Waar is sander when you need him

Joey negro wie is dat dan? ik stem wel op hem,,, maar ik weet niet wie het is :P

stelletje techno en acid en trance freaks! each one, teach one! ;)
dusse doe maar es wat research naar bovengenoemde producerts ;)

stiekem probeer ik hiermee nl wel wat meer aandacht aan house te schenken tussen alle techno, acid en trance hiero ....triest he? ;)

Volgens mij is Joey Negro heel bekent

Volgens mij is Joey Negro heel bekent

Zelfs ik heb die naam vaker gezien, vooral vroeger, begin negentig, of ben ik way off nu?

ja klopt..die is al heel lang bezig.....onder een heleboel namen....is trouwens een ontzettend blanke engelsman met een baard van dik in de 40 ;)

Apotheoses... dat ware producers?? toch??? zo niet het was wel house

House?

Is house niet dood en overgegaan in R&B ??

:duivels: :duivels: :duivels: :duivels:

maarre... ik vind Bob Sinclair altijd wel leuke plaatjes maken.
hmm...Kerri Chandler, moet ik es gaan luisteren !

equate

MAW zijn inderdaad vet (letterlijk en figuurlijk ;) ) helaas beginnen ze de laatste tijd behoorlijk formule-achtig te werk te gaan ... als was V - in time wel weer een kneiter! en de samenwerking van Little Louis Vega met Blaze heeft ook een supermooi nummer "a brand new day" opgeleverd...echt nuyorican stylee.... en oude MAW stuff als bv Harddrive 2000 en hun Barbara Tucker producties zijn ook nog steeds goed voor een volle dansvloer..dat zegt wel wat als je werk zo houdbaar is

Armand van Helden...die kan ik wel waarderen

Verder ben ik niet echt thuis in house...

...behalve ACIEEEEEEEDHOUSE.

Origineel geplaatst door BasicSystem
En als je dat niet snapt laat dan maar zitten want dan zul je het nooit snappen.

groeten

basicsys

Muziek snappen.. ik dacht dat je alleen wiskunde kon snappen.. Die uitspraak moet ik onthouden basic! :D

Back