wie vind je de beste house producer?

wie vind je de beste house producer?

• Joe Clausell

Stemmen: 0 0,0%
  • Kerri Chandler

Stemmen: 2 9,1%
  • Dennis Ferrer

• Glenn Underground

Stemmen: 1 4,5%
  • Masters at Work

Stemmen: 6 27,3%
  • Mateo&Matos

Stemmen: 1 4,5%
  • Dobre onder al z'n namen ;)

Stemmen: 6 27,3%
  • Joey Negro

Stemmen: 3 13,6%
  • Todd Terry

Stemmen: 3 13,6%
  • Blaze

• Totaal aantal stemmers
    22
ja Armand (ooit nog in Nederland gewoond) van Helden heeft wat classics op z'n naam staan, waar is het beste in is is van die ontzettende tracky filter chicago house, bv the witchdocta...dj sneak styleee....zijn ook vriendjes van mekaar.... waar ie echt commercieel mee doorgebroken is is "you don't even know me" dat op een loop van een klassieke disco plaat gebaseerd is, nl "dance with you" van Carrie Lucas...Roland Clarke doet de vocals op deze kneiter, en naar het schijnt heeft hij eigenlijk ook dit nummer geschreven...aangezien Roland Clarke later nog meer soorgelijke tracks in z'n eentje produceerde/zong en Armand weer op de hakkenbeukenzagen toer is gegaan

I want your koochie and I.....

Gebaseerd op een loop van Gay Numan - Cars toch?

Eén van de weinige house cd's in mijn collectie is die van Superfunk. Ook wel lekker en dan vooral uhhhh hoe heet ie ook al weer? Lucky star?:) Ook een commercieel succes.

Re: Little lou is een rielekst mannetje

Re: Little lou is een rielekst mannetje

Origineel geplaatst door ><i
Is paar keer in de studio geweest bij ons..

vet man..wat kwam ie precies doen?

oh ja die is vet..staat ook op de eerste beachhouse verzamelaar van hedkandi

luister eens naar Armand van Helden - Necessary Evil

dan hoor je nog eens een zaag-plaat :D

of we dat zaagwerk van armand nog house kunnen noemen..kweetnie...krijg meer industrial neigingen bij z'n sound

Re: Re: Little lou is een rielekst mannetje

Re: Re: Little lou is een rielekst mannetje

Origineel geplaatst door olafmol

vet man..wat kwam ie precies doen?

beetje kennis maken, studio checken, ken ishi en funk d'void komen wat vaker langs... funk heeft zelfs een nieuwjaarsplaatje afgemixed bij ons..

Re: Re: Re: Little lou is een rielekst mannetje

Re: Re: Re: Little lou is een rielekst mannetje

Origineel geplaatst door ><i

beetje kennis maken, studio checken, ken ishi en funk d'void komen wat vaker langs... funk heeft zelfs een nieuwjaarsplaatje afgemixed bij ons..

dit klinkt als een Risk connectie?

Olaf

eh ik kweet niet of het onder de noemer house valt

maar Moodyman hits the spot bij mij

MAW vink maar zo zo, zeker met sommige van hun 12 in een dozijn releases. (en nog en paar op de lijst vink maar zo zo )

dan ga ik maar voor Dave Lee omdat ie met die wel bekende 'relight my fire' remix (inclusief schreeuwende studio gasten in de break !) toch wel hoge ogen gooide bij ondergetekende. ( en van de bekende 'jumping' disco verzamelaar )

persoonlijk vinnik mensen als theo parrish, moodymann etc. wel onder house vallen......detroit house in dit geval, onder techno kan je het niet echt scharen...vraag me niet precies waarom..... inderdaad wel hele vette dingen die de heren daar voortbrengen

ik vind moodynman beter als producer en theo beter als dj

en natuurlijk vind ik dan Farley jack master funk en Ron Hardy de beste house djs ;)

maar het ging over producer he

ooops :)

dat zijn er zo veel. ik heb op dobre gestemd omdat die in de tijd dat iedereen hetzelfde orgeltje gebruikte en ik mijn interesse in de house begon te verliezen juist iets anders deed.

maar dat gezegd vinnik todd terry ook erg prettig, en ik heb ook een paar joey negro platen liggen die zwaar rouleren.

Kevin Saunderson, of is dat geen house?
Ben nie zo thuis in stijltjes... Is in ieder geval soft & faggety, da's toch house, toch?

Back