wie vind je de beste house producer?

wie vind je de beste house producer?

• Joe Clausell

Stemmen: 0 0,0%
  • Kerri Chandler

Stemmen: 2 9,1%
  • Dennis Ferrer

• Glenn Underground

Stemmen: 1 4,5%
  • Masters at Work

Stemmen: 6 27,3%
  • Mateo&Matos

Stemmen: 1 4,5%
  • Dobre onder al z'n namen ;)

Stemmen: 6 27,3%
  • Joey Negro

Stemmen: 3 13,6%
  • Todd Terry

Stemmen: 3 13,6%
  • Blaze

• Totaal aantal stemmers
    22
kevin saunderson kan je idd wel house noemen......zeker z'n innercity projecten....

daniel wang idd ook geniaal...... ben van mening dat sinds de hele Naked Music trend veel house zwaar overgeproduceerd wordt...meer easylistening dan "time to jack" zeg maar....er moet weer meer funk in de soul terug!

soft en faggy ?

moet je een pak rammel ? ;) :P

enne voor de carlcraig freaks

er staat net een carl craig mix van paradiso opgenomen in Juni ! op rushhour.nl

het begin van zijn set is het einde van Antal btw dus check die ook !

sorry voor de offtopic post maar een heel topic is ook een beetje je van het goeie (of toch ..... ;)

Felix the housecat ja, helemaal vergeten... vooral miss holywood.. heerlijk simpele plaat.

Vladislav Delay aka Luomo aka Uusitalo

:halleluja

[OT]check het label rythem&sound,chain reaction,mainstreamrecords[/OT]

Moodymann, Theo Parish, Daniel Wang, morgan geist :luv:

house zoals het bedoeld is...
Soulmusic anno altijd!!

De Schop-eens-een-topic-omhoog Dag is al voorbij, maar dat weerhoudt me niet om dit topic een stamp te geven.

Mijn grootste favoriet - en dat is DJ Sneak - die staat er wel niet bij zeker! Misdadig noem ik dat! ;)

Verder nog een hele grote meneer voor mijzelve: Jon Cutler. Onbekend is onbemind zegt men wel eens...

Aangezien die er niet bij staan in het lijstje, maar op Kerri Chandler gestemd. Die dwingt respect af!

Heeft iemand trouwens wat info voor mij over deze twee heren (en dan bedoel ik hun studio en hoe ze muziek zijn gaan maken, of ze een kat hebben ofzo intresseert me niet); ik vind er bitter weinig over.

Waar the FUCK zijn Farley, Larry Heard en mr.Saunders etc.etc.etc.

IPV van deze lijst met domme TIETEHOUSE producers voor fl****rs die zich ***** in de Now & Wow of ***** ****

Origineel geplaatst door smackos
Waar the FUCK zijn Farley, Larry Heard en mr.Saunders etc.etc.etc.

IPV van deze lijst met domme TIETEHOUSE producers voor fl****rs die zich ***** in de Now & Wow of ***** ****

Volgens mij produceerde jij in het verleden gewoon trance & dance. Na slechte ervaringen en omdat men niets zag in je werk,ben je gewoon overgestapt naar een andere muziek genre. :erm:

Volgens mij produceerde jij in het verleden gewoon trance & dance. Na slechte ervaringen en omdat men niets zag in je werk,ben je gewoon overgestapt naar een andere muziek genre.

Jaja..... 😕 daar hebben we spuit 11 ook (weer) :D

ja bij lange na niet alle goeie producerts er neergezet, maar ik mag er maar 10 neerzetten..dus als je een andere naam wilt voten, gewoon in je reactie plaatsen..

Overigens dit niet gelezen :D

Bij deze heb ik ze genoemd

Ook nog Aron Carl die is ook wel vies en diep.

Ik ken maar een paar van die namen, en het meeste vind ik nog vrij kut ook. Maar ja, in die tijd luisterde ik veel meer naar Techno. Jeff Mills, Kenny Larkin, Richie Hawtin, Derrick May, Juan Atkins en zo. U kent ze wel. House, dat vind ik maar matigjes en zo.

Nu ja, van dit hele rijtje vind ik Todd Terry wel het meest oke. Die heeft wel leuke dingen gedaan. Moet ik er wel bij zeggen dat ik na 1996 zijn muziek niet meer heb bijgehouden, dus hou dat wel in je achterhoofd, als de goede man tegenwoordig trek-orgel house produceert. :)

Sommige namen klinken bekend, maar géén idee wat/welke ze maken.. :confused:

Ik onthou me daarom van stemmen.

M.A.W. vanwege de warme sound.

ADAMSKI of adam sky t.w. heeft wel de beste housetrack gemaak IMO
Killer natuurlijk

Ik heb laast een cd (uit '98 ) van todd terry gehad met d'n'b erop maar dan von ik ze oudere werk beter

Origineel geplaatst door smackos
Overigens dit niet gelezen :D
Typisch... Meneer gaat eerst weer eens flink schreeuwen om daarna achter te komen dat ie de helft gemist heeft..

Voor mij is dit dobre.. Dit is meer smaak gericht hij maakt de wat hardere soort house imo, en ik trek die ultra soulvolle shit niet altijd.. Mij zal je echter niet horen zeggen dat niét álle producties van MAW, Joey Beltram & Kerri Chandler onzettend goed in elkaar zitten though...!!

Groeten Mike

de beste in het rijtje vind ik dobre idd.

ook goeie house producers:

matthew herbert
legowelt (catnip)
steve hurley
enz. enz.

ik heb voor mateo & matos gestemd omdat ik moodyman niet terugvond. Moodyman vind ik echt het supervetste housegeluid dat in mijn platencollectie steekt. Ik heb maar 1 nummertje van dobre samen met zki (op de nite life die kenny hawkes samenstelde) en die draai ik wel regelmatig, vooral samen met het heerlijke "i cant kick this feeling when it hits van moodyman, maar 1 nummertje is niet genoeg.

Back