Eindelijk iets online dat jullie kunnen koesteren.. of afkraken.. haha.

zou je eigenlijk bij tracks moeten posten..

zou je eigenlijk bij tracks moeten posten..

:D

Re: zou je eigenlijk bij tracks moeten posten..

Re: zou je eigenlijk bij tracks moeten posten..

Origineel geplaatst door RednoiZ
:D

ok! Kan je me ff de way showen met een linkie?

Wat vind jij er btw van?

Re: Re: zou je eigenlijk bij tracks moeten posten..

Re: Re: zou je eigenlijk bij tracks moeten posten..

Origineel geplaatst door 2FLY
ok! Kan je me ff de way showen met een linkie?

Wat vind jij er btw van?

Nou is niet echt mijn stijl,maar zeker grappig...

Track plaatsen..

Auw ,auw.....:mega:

Okay, omdat je een eerlijk antwoord wil...

De beats zitten (luister met m'n laptop helaas) volgens mij wel goed. Vind de stem ook wel netjes erin zitten. De tekst vind ik zelf inhoudloos. Die doet me aan commerciële rommel denken.

Als ik al naar deze muziek zou moeten luisteren geef ik de voorkeur aan wat rauwere klanken.

Ook niet echt mijn stijl......

Wat me wel opviel is dat de beats wat schokkerig eruit komen. Mogen wel iets meer flowen..

Voorop gesteld: 't is niet mijn stijl.

De mix opzich vind ik zeker oké; de geluiden (vind ik) redelijk goed in verhouding staan; hoewel het synth-geluidje wel een TIKKIE harder mag van me (blijft een SYNTH-forum, hè?! :D )

De geluiden opzich vind ik minder; er zijn (veel) mooiere hiervoor.

De stem vind ik mooi (qua kwaliteit) erin zitten.

:okdan:

:eureka: Leuk voor een Remix-aktie ?!

Synths zijn idd veel te netjes en te zacht in de mix, naar mijn idee.

Je zou hier een moddervet funknummer van kunnen maken.

Origineel geplaatst door payt
Synths zijn idd veel te netjes en te zacht in de mix, naar mijn idee.

Je zou hier een moddervet funknummer van kunnen maken.

Ik waardeer al jullie reacties!

Bedoelen jullie 'te netjes' zo van.. hey het mag wel wat RUWER en STOERDER (dus synths wat harder etc?)
Wat vinden jullie van de energie en de panning/stereomix (Van de stemmen, muziek...)?

Wat betreft de vocals.. tja, je zet er een bepaalde stijl mee neer waarvan ik denk dat er op zich weinig mis mee is. Misschien kan het iets pittiger, maar er valt zeker mee te leven zo. Qua stero vind ik de vocals iig goed gemixt.

De kick en de snare doen ook goed werk, hebben lekkere punch en vormen een goede basis voor de beat.

Wat ik persoonlijk zou doen is beginnen met de synths wat vetter te eq-en, en indien dat daarna dan nog nodig is iets harder zetten. Ze zitten nu iets te veel op de achtergrond te bubbelen. Het risico daarbij is natuurlijk wel dat ze je met je vocals gaan zitten clashen, dus daar moet je een beetje voor uitkijken.

Mjah en verder is het denk ik een kwestie van smaak. Persoonlijk zou ik de boel flink opfunken met wat strategisch geplaatste percussie, de bas wellicht wat gedefinieerder en ook weer wat funkier. Als idee leek het me ook euk om er b.v. wat gitaaraccentjes in te gooien (met een cleane strat, ofzo) die dan bijveerbeeld om de 4 tellen een kort funkrifje spelen.

hmm .. de mogelijkheden zijn weer eindeloos.. hehe. Het belangrijkste is in eerste instantie om de synths wat meer grit te geven en wat meer naar de voorgrond.

De kick en de snare doen ook goed werk, hebben lekkere punch en vormen een goede basis voor de beat.

Ben hier echt niet mee eens. Dit dan weer wel:

Persoonlijk zou ik de boel flink opfunken met wat strategisch geplaatste percussie, de bas wellicht wat gedefinieerder en ook weer wat funkier. [/B]

Die vocals vink egt vet .. maar die beat sorry maar stelt echt erg weinig voor daar moet echt meer kick en meer gevoel in ... ja gevoel is het goede woord :). het is nu zo kaal en losjes en het brengt zo ontzettend weinig.

Die synth vink dan wel weer leuk gedaan, alhoewel het nog wat lichte aanpassingen nodig heeft.

Ben zelf sinds kort beetje ant klooien met dit soort muziek vind het erg leuk om te doen maar ben zelf absoluut niet geschikt om vocals in te zingen en ken niet ff 1,2,3 iemand ervoor vinden hehe :D.

naja iig.. werk wat aan die beat met de vocals ben je lekker bezig! suc6 verder!

Back