Hoe vaak maak je je studio / gear schoon?

Hoe vaak maak je je studio / gear schoon?

• 1 x per dag

Stemmen: 1 2,5%
  • 1 x per week

Stemmen: 11 27,5%
  • 1 x per maand

Stemmen: 13 32,5%
  • 1 x per jaar

Stemmen: 11 27,5%
  • nooit

Stemmen: 4 10,0%

• Totaal aantal stemmers
    40
Re: Hoe vaak maak je je studio / gear schoon?

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Hoe vaak doen jullie het?

1X per maand hoog uit (schoonmaken dan he...) tenzij er eerder stof op komt te liggen.

Alleen m'n sy55 word wat vaker een doekje overheen gehaald deze is namelijk pikzwart.

ik heb nog niet zo veel dus, kan ik het 1 x per week doen, later zal ik wel schoonmaak hulp nodig hebbe... maar dat duurt nog wel ff.
mocht je je geroepen voelen bel 0900-schoonmaken ;)

Stofzuigen enzo wel 1x per maand, maar echt schoonmaken van apparatuur 1x per jaar...

1 keer in de week afstoffen. De rest van de kamer stel ik dan wel weer uit voor een week als ik weer m'n synths ga stoffen.

waar mogelijk iets eroverheen leggen... hoef je ook niet te stoffen...

Gewoon niet roken en vaak douchen. Scheelt stof. :)

Niet roken en regelmatig douchen helpt ook tegen stof. :)

*kick*
Ik was nooit zo van het onderhouden van mijn spullen totdat ik de Tyros kreeg, Daar gaat gemiddeld 1x per week een doekje langs, en 1x in de maand maak ik mijn hele kamer schoon(wat soms ik een andere inrichting tot gevolg heeft!

*kick*
Ik was nooit zo van het onderhouden van mijn spullen totdat ik de Tyros kreeg, Daar gaat gemiddeld 1x per week een doekje langs, en 1x in de maand maak ik mijn hele kamer schoon(wat soms ik een andere inrichting tot gevolg heeft!
check http://www.compu-cap.nl/shop.phtml hebben ook voor de Tyros een stof hoes. Heb er meerdere en zijn echt relaxed. Ook doen ze custom hoezen, had voor m'n KRK RP5's een 3d tekening gemaakt met maten en een brede uitsparing aan de achterkant in de hoogte voor de aansluitingen en past precies. Ook voor een aantal synths met bv. links en rechts aansluitingen en in het midden niets is custom wel handig.

*kick*

Ik weet niet of de tyros een touchscreen heeft maar als dat het geval is, pas dan op met het schoonmaken van het scherm. Je kan restjes stof in de zijkanten van je scherm vegen en op den duur problemen krijgen met de manier waarop je touchscreen reageert. (of helemaal niet)

Overal gaat een stofhoes over en 1 x per week afstoffen en de boel stofzuigen. De stofhoes doe ik er over, het stofzuigen doet de vriendin :D

Tyros heeft geen touchscreen gelukkig

@Eraser127:
Bedankt voor de link. Ik zocht nog een stofhoes voor m'n MPC en voor dat geld kan ik niet zonder zitten.

[edit]
Hoe kun je eigenlijk het beste het stof van je mengpaneel afhalen? Daar kan geen stofhoes over en of zo'n Swifferdoekje nu verstandig is ...
[/edit]

Laatst gewijzigd:
Back