Tjek deze Trek aub

LordRegent

Nieuwkomer
Hallo mensen ik zou het zeer waarderen als jullie naar een track van mij zouden willen luisteren. Ik heb deze track een paar maanden geleden gemaakt op de korg triton.
(jah ik had ook al een link gepost iin mijn voorsteltopic, maargoed...)
Realaudio
MP3

LordRegent

erg leuk nummer
de drums zijn beetje teveel gepand misschien, maar aan de andere kant past het ook wel hierbij
wat voor stijl is dit?

Stijl? Gave muziek denk ik dan maar. :)

Zit wel veel laag in de mix. Maar een zeer mooie balans van geluiden. Ook dat het allemaal uit 1 apparaat komt is opmerkelijk. Uit meerdere outputs opgenomen of gewoon via de stereo uitgang opgenomen?

Ik (schavuit die ik ben) heb er even mee lopen rommelen en even een nieuwe mix van gemaakt. Misschien wel leuk om naar te luisteren. Iets harder gemaakt (was wat zacht) en het laag ietwat getemt. Het hoog iets opgeleukt en het stereobeeld wat rechtgetrokken.

http://mmbase.dyndns.org/synthforum/Liquid_Beat_Provider_-_Phasing_mastered_by_fuse.mp3

Fuse...diz nou de triton ;) Vandaar ook veel vet laag en een warm vol geluid :P :P :P ...ja plus dat het natuurlijk een toppie productie is van LordRegent!

Stijl zou ik Lounge noemen.... dit nummer kan zo op zo'n verzamel CD iig.

Goed werk LordRegent! Ohw maar persoonlijk vind ik de drums iets te veel naar links en naar recht gepanned... int midden mis ik nu wel iets ofzo..

Dank jullie mensen ik ben nu al verslaafd aan dit forum, en geloof me dat komt niet omdat jullie zo positief reageren (ok ik geef toe, ook een beetje :P) maar gewoon goede kritiek, kennis van zaken (heel wat meer dan ik) en meteen een remix :D
gepande drums: jah was expirimentje, uhm tjah ik zal is kijken wat ik daar aan kan doen als ik tijd heb...
ik heb het gewoon via de stereo-output opgenomen met een boss br8 en toen via de zip drive als wav op de pc gezet. Ik heb het idee dat die boss het nog "lager" maakt dan het al was, maarjah ik heb geen betere manier om het op cd te krijgen :(
ff die remix downloaden... (isdn)
owjah en nogmaals tnx almeros voor het mij op dit forum brengen! ( ik ben dus hugo op ranchorelaxo ;)
LordRegent

leuke harmonieen en accoorden-sequence...nummer blijft beetje doorgaan, mag wat mij betreft wel iets meer variatie krijgen, een break ofzo die compleet anders is...... de geluiden/mix vind ik nie best......klinkt als een soort computerspel demo.....de drums eronder klinken ook erg saai en "klein" .... die mogen best wat harder in de mix en wat meer afwisseling krijgen.... de overige geluiden kunnen denk ik ook wel wat voller

eh olaf das de triton joh .... ;)

maar serieus ik vind het ook net iets te dun allemaal.
echter das mijn smaak

ik vind dat relatieve dunne wel grappig..soort van humor ofzo...

nu nog wat lofi zang erop en klaar...
leuke harmonieen ook!

tenx

tenx

bedankt voor de reacties...
ik snap wel/niet wat jullie bedoelen met dun. aan de ene kant denk ik het te begrijpen, maar het is moeilijk te verwoorden.
saaie drums klopt wel jah, maar in die tijd was ik een beetje lui op het gebied van drums :P
wat is er precies mis met de geluiden olaf?

op een of andere manier vind ik het heen dun klinken...als computerspel- of synth-demo geluidjes......misschien dat het aan je mix ligt, misschien aan de geluiden die je hebt gekozen, misschien aan de manier waarop je effecten gebruikt?

misschien wil het helpen als je de bas en drums wat harder in de mix gooit? maar da's persoonlijk..als jij vindt dat het goed klinkt op deze manier dan is het gewoon goed..zo simpel is dat!

Back