Maak eens een stukje pop

bassio

!?
Naar aanleiding van deze thread , leek het somige wel leuk (inclusief me) om een 'maak eens een stukje pop' thread te beginnen .
Dus bij deze staat hij !
Persoonlijk vind ik dat bij het hokje pop ook elctro/pop en pop/rock hoort .
Dus alternatives pak je instrument(en) en leg er je hart en ziel in en maak een stukje pop song (Hele nummers zijn natuurlijk nog beter.)

Ben benieuwd naar de inzendingen !

er moeten natuurlijk niet honderden stukjes gepost worden want dan is het natuurlijk niet alternatief meer ;) maar dat zit zowiezo wel goed waarschijnlijk

Origineel geplaatst door bassio
persoonlijk vind ik dat zang (of een praat stem ofzo ) een song wel helemaal af maakt damien , maar ik wil niemand dwingen te zingen hoor . al zou dat wel lachen zijn :)

hehe.. dat vind ik dus ook, ik zal 's kijken of ik wat kan met een microfoon.. 8)

Origineel geplaatst door demian
Betekent dat dat er ook in gezongen moet worden?

Misschien is het leuk om een klein stukje tekst te maken waar iedereen z'n eigen muzikale interpretatie aan kan geven? zomaar een ideetje :eureka:

Origineel geplaatst door D-man
Misschien is het leuk om een klein stukje tekst te maken waar iedereen z'n eigen muzikale interpretatie aan kan geven? zomaar een ideetje :eureka:

:halleluja :halleluja Amp Fiddler:halleluja :halleluja
:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Origineel geplaatst door D-man

dat is een geinig idee inderdaad ,al vind ik wel dat we daarnaast gewoon de ruimte moeten laten voor de andere 'eigen' pop songs .
kan jij een stukje schrijven , D-man ?

Willen we een engelstalig stukje of een lekker nederlandstalig stukje
voor dat laatste kan ik waarschijnlijk wel zorgen :D

heb het hier over een stukje tekst uiteraard

Wat ben je mooi
Wat ben je mooi dat het net lijkt
Alsof ik smelt als je zo kijkt
Met een lach die je doet stralen
Wat ben je mooi

Met je wild wapperende haren
tranen in mijn ogen van
het dagen lang staren naar jou

Tjeumig wat zoet sappig maaaaaar zulke pop moet je ook hebben
hahaha

Twee banden een breed stuur
en een rood achterlicht
Glimmende velgen 12 versnellingen
wat een pracht gezicht
Mijn nieuwe fiets
heb hem pas net maar ben apetrots
Lekker crossen lekker stunten
maar pas op dat ik niet bots

Ahhh ook niet zulke?

...Daar wordt nu hard aan gewerkt :) Maar, 't kan misschien nog wel even duren voordat ik mijn stukje bij elkaar heb :)

Tof dat het er iets staat gebeuren met gitaren enzo :)

Grtjs,
Peter

Origineel geplaatst door Bartology
Amp Fiddler

Hij is vet he :halleluja, the waltz of a ghetto fly, ik zet m gelijk weer ff op :dj:
Ken je ook paul randolph? (bassist op dat album, heeft ook een eigen album uitgebracht op het label van moodymann, die vind ik eigenlijk nog beter :) )

Origineel geplaatst door bassio
dat is een geinig idee inderdaad ,al vind ik wel dat we daarnaast gewoon de ruimte moeten laten voor de andere 'eigen' pop songs .
kan jij een stukje schrijven , D-man ?

Ik was al bang dat je dat zou gaan vragen :D, ik ben niet zo'n held in het schrijven van teksten maar ik kan eens wat proberen.

:D Pffff, wat een accent!

Lagge trakkie :dubbel:

Ik heb maar 8 seconden hier...
Wel de goede link?

:EDIT: Hmmm lag aan mijn IExplorer

Hahahaha wat een mooie pop

Ik doe mee aan de Beste Track SF 2005 met een popsong. Ik kan nog wel een paar punten gebruiken en wil deze thread misbruiken om mijn song keihard te pluggen. ;)

Download Staring Eyes en breng hier je stem op mij uit.

Thankszz! :D

Back