new user flaming

ali g ;)

Het lijkt wel of we meer bezig zijn met de toekomst van het forum als daadwerkelijk met synths. Alles komt goed... We modereren en adminnen wat af en alles komt goed.

Iemand nog synth nieuws? Ik heb namelijk dorst...

Laten we het niet overdrijven jongens.

Als iemand er een andere mening op na houdt (onze Nouveau in de techno producer thread bijvoorbeeld ) dan de rest van het forum dan is dat zijn goed recht.

Dan zijn er argumenten nodig om elkaar te overtuigen en dan nog zullen de meningen soms blijven verschillen..........

groeten

basicsys

Booyakasha!

ff serieus.. Wat betekent: "new user flaming" in godsnaam?

PB me..

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Als dit forum steeds groter wordt, moeten er misschien forum regels worden opgesteld. Ik ben er geen voorstander van, want een forum met zulke regels mondt gauw uit in een vorm van dictatuur.

Roep al een tijdje dat het verstandig 's wat "huishoudelijke regels" in te stellen.

Dat komt niet op diktatuur te staan maar eerder op een wat
Met dank aan Richard van het fctwente forum......... [CraZ knipt het hier even af.. ]

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door Arveyman

Tjee Olaf, je hebt weer is wat gevonden waar je iemand mee kan pakken he?

Als het maar hard en diep is. ;)

Maar eh guys, als iemand komt binnen banjeren als die spreekwoordelijke olifant dan ga ik ook over m'n nek als iemand begint te blaten 'heb respect voor de mannen met de sterren, want wij waren hier veel eerder'

Want of je 1.000.000 posts hier hebt of professional die bakken met geld verdiend of professor doctor ingenieur in de synthologie bent, als je daarom beter voelt/voordoet dan de ander maak je jezelf alleen maar belachelijk mee. Want dat is IMO iets heel anders dan trots te zijn op wat je doet, wie je bent etc.

(wanneer komen er eigenlijk bruine sterren? ;) )

Maare het lijkt me nou ook weer niet de bedoeling om hier teveel bij stil te staan. De mods doen hun best en met dit soort kritiek elke keer krijgen ze ook een slappe.
Vind het zelf ook moeilijk en typ hele verhalen in die gewoon echt niet kunnen. Maar gewoon niet verzenden. Dat scheelt al een heleboel. ;)

En om maar ook een vette cliche te gebruiken.

"verbeter het DSF, begin bij jezelf"

maar we moeten hier ook niet zo'n digitale NSB krijgen zoals op bv GOT...daar postte ik iets in 3 verschillende fora, maar wel allemaal relevant..en het enige dat ik kreeg waren replies van leden dat ik een eikel was dat ik in 3 fora postte en dat ze het al hadden doorgegeven aan de mods waarna een mod de threads gelijk dichtgooide....in de weken daarna kreeg ik nog regelmatig mailtjes van mensen die geinteresseerd waren, maar helaas was het topic geclosed....

dusse dat kan ook niet de bedoeling zijn...ik begin gewoon bij mezelf en probeer het idd wat meer te negeren ipv gelijk te reageren als iets me niet aanstaat.....veel beter voor de bloeddruk ook ;)

Origineel geplaatst door olafmol
maar we moeten hier ook niet zo'n digitale NSB krijgen zoals op bv GOT...

Da's wel erg gechargeerd ;)

Het is nu eenmaal zo dat sommige mensen een leidraad nodig hebben. Nederland heeft ook wetten en is daarmee toch ook geen politiestaat?

't is gewoon een open voorstel richting de mods en masters om ook hun leven makkelijker te maken. :koffie:

ik vind eigenlijk dat er maar 1 echte regel moet zijn
en dat is dat nieuwe leden zich moeten voorstellen.

Dat creert volgens mij een betere verhoudingen onderling omdat je dan automatisch een wat huiselijkere sfeer creert.

Dat kan, maar ik neem nu al niet meer de moeite om iedereen welkom te heten... das best jammer eigenlijk =( Wordt het al weer onpersoonlijker van.... maar ach, we zijn ook weer geen AA lijkt me; "Mensen...dit is jaap....[chorus aan]Welkom Jaap[chorus uit]"

iedereen hoeft ook niet
maar zoals het nu gaat gaat dat goed

door ons synthforum welkomsteam

Bamse en Jonnie

:D :P

of schrijf een scriptje dat automatisch namens alle leden iemand welkom heet ;)

[Bassie-adriaan-Robin-mode]Welkom[/Bassie-Adriaan-Robin-mode]

[Bassie-adriaan-Robin-mode]H E T I S N U V I E R U U R EN T I E N T I E N T I E N M I N U T E N[/Bassie-Adriaan-Robin-mode]

Sorry mensen..

Sorry mensen..

Sorry Q, dat ik je post afknip.. maar neem ons nou even ietsje serieuzer alsjeblieft.. als iedereen hier met z'n eigen voorstel voor regels aan komt zetten.. dan kunnen we er nog wel een extra database server bijzetten. Achter de schermen, zoals dat zo mooi heet, zijn we écht wel goed bezig.. maakt U zich maar geen zorgen.

Niks mis mee hoor.. regels.. en alle voorstellen zijn van harte welkom (per pb of email).. maar liever niet in een 'gewone' thread.

Back