mijn eerste track op de forum

waar heb je dit mee gemaakt ?

klinkt best leuk ..... alleen qua afmixen laat t wat te wensen over ..... sommige geluiden staan wat te hard.....
en de bassdrum die valt totaal weg als er wat andere geluiden invallen .....

gefeliciteerd trouwens met je 1e track op de forum 8)

kut, en dat kan ik niet eens meer veranderen :o: , het is rechtstreeks vanuit mn korg 01Wfd op mn pc gezet, daarna moest ik het van 20mb naar 1.8mb omzetten in mp3 formaat, dus het is totaal ouderwets opgenomen.
Aan het volume van sommige geluiden mag idd wat gedaan worden... Maar goed, de enige reden dat ik hem postte was dat ik een programma op i-net vond- waarmee je dingen vanuit externe apparaten op je pc kunt zetten- en daar mag ik maar een paar dagen gebruik van maken, dus dacht ik even snel wat verzinnen en dat op HET forum zetten.

Laatst gewijzigd:
misschien zou je eens opzoek moeten gaan naar een andere werk methode ...
of wat alternatieven om je muziek op je pc te krijgen :)

helemaal mee eens hoor, al lang van plan zelfs maar omdat het puur een hobby is (niks meer en niks minder) zit ik vaak met prioriteiten stellen, en dat synths- gedoe kost me vaak te veel tijd, wat ik tot nu toe heb geleerd is bijna altijd per snelle toeval gegaan :eureka: van dat toeval is nooit wat gekomen op mn lievelings synth (SY99) :yamaha: totdat ie mij op een gegeven moment overbodig leek. en toen heb ik em weg gedaan, maar het is zeer zeker nog de bedoeling om me wat verder te gaan verdiepen in mn 01/W. die is iig een heeeele stuk makkelijker dan de sy.
btw keb deze thread opnieuw gestart onder de naam "een verzinseltje" omdat ik de titel van deze niet meer te verbeteren kon krijgen:D bovendien klinkt de track daar ietjes beter(volume van twe geluiden veranderd) als dat ten minse te hooren is.
en nou heb ik :erm: te veel gelult :doei:

Als ik je een tip mag geven...

Audiograbber

Gratis proggie, mag je de rest van je leven gebruiken, kan je prima audio mee opnemen via bv line ingang van je geluidskaart. Kun je ons nog meer van je tracks laten horen. ;)

NB.
Dat van die grootte van de file telt alleen als je het met je post meestuurt. (1 Mb max. dacht ik)
Niet als je Yousendit gebruikt. Daar kun je veel grotere bestanden kwijt

Back