muziek kennis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: muziek kennis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: muziek kennis

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik ga niet je hele verhaal citeren...

GeeEs, je leraren zitten niet op dit forum, hoor, dus slijmen heeft geen zin ;)
En veel leerlingen willen dolgraag feesten en lol maken in de klas :D

....

je laatste zin vind ik een hele goede tip!

En als jij dat zo lekker vind... ga er lekker in op op dit forum (oke.. jij zit hier natuurlijk ook voor je lol.. maar toch...) genoeg vragen hier. Daar kunnen we dan allen van profiteren. Een goede leraar kan echter ook tegen kritiek, en is ook in staat om de mening of het idee van een ander in overweging te nemen om zo tot een (evt.nieuw) inzicht te komen. Vandaar dat ik mijn leraren graag in twijfel trek! Heerlijk... wat weten ze nu echt ... ;)

Dit laatste moet jij je nu eigenlijk net niet persoonlijk aantrekken, want jij schrijft wel vaak goeie stukjes.... :{ :{ :{

Wat de creatieve kennis betreft ben ik voorstander van het generatieve systeem. Daar wordt algemeen onder verstaan dat er een speciale band is tussen leraar en leerling, vergelijkbaar met het oude gilde systeem uit vroegere eeuwen. De leerling koos de leraar, maar de leraar koos ook de leerling. Er was zelfs een economische band, want de leerling werkte ook voor de leraar, hij was gelijk z'n baas.

Zelf heb ik de Koninklijke in Den Haag gedaan en er zijn een aantal leraren, waarmee ik eigenlijk bijna een kind-ouder relatie heb. Ze zijn mijn 'creatieve' ouders. Helaas heb ik een aantal ter grave moeten dragen, maar de 'sterken' zie ik nog regelmatig. (Ik ben zelf ook niet meer de jongste ;) In ieder geval, ze waren bijna altijd bereid om mij alles te leren waarom ik vroeg en nog steeds vraag. Ook binnen instituten is dat mogelijk, als je maar de juiste houding aanneemt.

Gebruik de leraar eigenschap nummer een om ze plat te krijgen... Het blijken vaak toch wel over een behoorlijke hoeveelheid ijdelheid te beschikken en voelen zich gestreeld. Knijpen, die handel!

Maar volgens mij heeft GeeEs dat wel door... De slijmerd ;)

... want jij schrijft wel vaak goeie stukjes...

Wout

Back